Zetheus Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Etter mye klaging ang. hastigheten på vår analoge modemtikobling (Vet det; OMG, modem..?!? ), har mutter'n endelig vurdert å bestille bredbånd. Det blir enklest for oss å bruke trådløst nettverk, men jeg vil gjerne bruke min Xbox på dette nettet, hva må jeg da kjøpe av utstyr? Forslag, anyone...? Pris? Hvordan kan jeg hindre andre i å koble seg opp mot vårt nettverk? Mvh -Ragnarok- Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Finnes wireless til xbox. Koster sikkert i underkant av en tusenlapp. Her finner du en link iallefall... Lenke til kommentar
imoen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Eller spar penger og kjøp en Wireless Ethernet Brigde. Hvis du ikke på død og liv må ha X-box logoen på boksen da. Inge Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Har lite erfaring med trådløs nettverk, men dette ser ut til å duge. Ut fra det jeg kan se på produsentens hjemmeside, vil dette accesspunktet kunne brukes. Edit: Fant et enda billigere alternativ fra Komplett. Koster kr. 495. Endret 3. august 2004 av roolf Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Må ikke ha Xbox-logoen på boksen. Jeg trenger bare noe som kobler boxen opp mot et trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Her er en tråd om det samme: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259449 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå