Lockedup.net Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg synes å huske at på dette forumet for en god stund siden. Et tower som holder konstant minusgrader, og kostet 4-5 tusen kroner (eller mer). Man måtte vist importere det fra danmark eller noe. Hvis jeg tar feil og noe slikt ikke finnes, så kan jeg bare beklage og skylde på min høye alder og senilitet Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) VapoChill Selges bla hos Netconnection.no Endret 3. august 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hmm det må ha vært hjemme laget me nitrogen kjøling Lenke til kommentar
skol Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei, det du er ute etter heter: Vapochill Du finner norske distributører på denne nettsiden http://www.asetek.com Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Spørsmål om Toweret linket til over. Er det slik å forstå at man ikke trenger noe annet en bare det toweret? Vurderer å kjøpe et slikt senere i år, penger spiller ingen stor trille. Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) fant foresten kabinettet : http://www.hothardware.com/viewarticle.cfm...eid=284&catid=9 The actual Pentium 4 on chip thermal diode at this point, registers around 1C or 33F, again without load. We'll get into more detail on all this later but it's pretty safe to say that beyond using liquid nitrogen (a highly volatile and impractical process) to cool your CPU, Vapor Phase Refrigeration delivers thermal performance like no other method of cooling for the PC. We'll take a good inside the new Vapochill, next |edit| tok vist feil, det var en kompis som gav meg linken via msn Endret 3. august 2004 av Lockedup.net Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 holder nok ikke minusgrader i kabinettet da riktignok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå