Tfosheim Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Iomega REV får FireWire Iomegas harddiskbaserte lagringsløsning på 36 GB har nå blitt lansert med FireWire-grensesnitt, som kan gjøre den ekstra attraktiv for mobile mennesker med stort lagringsbehov. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg ser det står 35GB/90GB på fronten av kassetten. Betyr det at man kun kan få slike i de to størrelsene? Hvorfor akkuratt 35 og 90 GB? Eller er jeg helt fjern her, og har missforstått alt Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 90GB med komprimering regnet med kanskje Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Og prisen på denne herligheten er? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hadde vært snadder om disse overtok floppy disketten sin rolle, og man kunne kjøpe interne disk stasjoner for en overkommelig penge, og 35 & 90GB disker for ca. 50 til 400.. Jeg blir dårlig bare jeg ser en floppy disk, halvannen megabyte idag er jo en spøk.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Lurer også på prisen på herligheten. Er den i samme gate som en ekstern hdd? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 synd at sony skal torpedere hi-md formatet slik dem gjør men så tar det desverre litt tid å skrive til en hi-md om du skal bruke den som lagringsenhet. tror noen snakka om noe så lite som 1mb/s. problemet til alle disse såkalte diskett erstatterne er at dem er lukkede format. er derfor vi ser nå pcer som blir levert uten diskett stasjon men med minnebrikke leser for 4-5 formater (go fig). om du kjøper en lagringsenhet fra iomega må du nesten garantert kjøpe media fra dem også og kun dem. ligner litt på greia skriver produsentene har med at dem selger skrivern til dumpingpris også tar seg rått betalt for blekk og toner... Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Lurer også på prisen på herligheten. Er den i samme gate som en ekstern hdd? Søk og du skal finne: Firewire-versjon | USB-versjon Iomega REV-sider Endret 4. august 2004 av Dafe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå