Gå til innhold

hjelp til valg av skjermkort fra Netshop

Anbefalte innlegg

Skal ha ny pc men det er bare skjermkortet jeg lurer litt på hvilket jeg skal ha. Jeg skal nok spille nyere spill som farcry,battelfield,cs osv. men det betyr ikke at jeg må ha det beste av det beste! bare det flyter nokså greit. jeg har 1300kr til rådighet. og kan ikke gå så mye som en 50lapp over! noen som har et bra forslag fra netshop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha ny pc men det er bare skjermkortet jeg lurer litt på hvilket jeg skal ha. Jeg skal nok spille nyere spill som farcry,battelfield,cs osv. men det betyr ikke at jeg må ha det beste av det beste! bare det flyter nokså greit. jeg har 1300kr til rådighet. og kan ikke gå så mye som en 50lapp over! noen som har et bra forslag fra netshop?

Hos Netshop ser det ut som det er lite å velge mellom om du skal ha ett kort til under 1300 som skal spille disse spillene bra. Jeg har ikke gått gjennom alt, men det så ut til at 9600 Pro var det beste i denne prisklassen. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1020

Jeg vet ikke hvordan dette kortet er i CS, men det går sikkert greit dersom du ikke har de helt store kravene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...