hopless Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Her er ett par av filmene jeg har laget, håper å få forslag så jeg kan gjøre de enda bedre i fremtiden =) Bilrelaterte. http://www.osenworks.com/filmer/ock-racing.ow.avi 66mb og en til http://www.be-4-you.com/sADsAM/gatebil.valer04ws.ow.avi 172mb. Faller det i smak så er det flere her www.osenworks.com Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Vel jeg synes den var ganske kjedelig da, men så er jeg ingen bilfan heller da. Vet egentlig ikke hvordan du kan forbedre den heller Endret 10. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå har jeg sett ferdig den første filmen. Jeg er ingen film spesialist, så dette er vell det eneste jeg kan komme med. Det ble veldig rotete når det var en intens hyling fra dekkene blandet med musik. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 sinnsykt kul drifting (laga i norge eller) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Nå har jeg sett ferdig den første filmen.Jeg er ingen film spesialist, så dette er vell det eneste jeg kan komme med. Det ble veldig rotete når det var en intens hyling fra dekkene blandet med musik. Ja, lyden fra kamera burde blitt fjernet. EDIT: Se bare på mange av "Getaway" filmene, der har man musikk, siden det sjelden er noe spennende med lyden akuratt der. Endret 10. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
hopless Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Den mikrofonen som ble brukt er veldig dårlig, men jeg liker egentlig den hylinga og skrikinga siden det gjenspeiler hvor brutalt det er. Men hører det nå at jeg kanskje burde dempa lyden på visse partier, men å fjerne lyden helt er uaktuelt, da det er bilen og lyden fra den som står i fokus. noen flere meninger? Ble forresten ferdig med en ny film.. også bilrelatert for ett par dager siden. ftp://rakanishu.ath.cx:54/Ford.meet.04.ow.avi Høyreklikk og lagre som. Hvis linken ikke fungerer så må dere slå av eller åpne port 54 i firewallen. Dere som sitter på nat lan må redirekte port 54 til dere. Setter pris på få flere pekepinner på hva som kan gjøres, er så amatør som man kan bli =) Gjerne forslag på teknikk.. bilde forbedring o.l. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Edit: feilpost... Endret 19. august 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei! Har laget noen filmer med en kammerat. Skulle gjerne vist åssen man får dem lasta opp. Hva gjør dere? De filmene jeg vil laste opp er vist for store, så jeg må få dem komprimert på en eller annen måte, but HOW`? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Les reglene for kategorien og endre deretter emnefeltet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå