Gå til innhold

Hva koster det å si opp tele2?


Anbefalte innlegg

Heisann, sitter og ser litt på prisene fra siba.no med tele2 abb. Litt å spare på enkelte telefoner der, hvis det er som folk sier, at de ikke er operatørlåst.

 

Hva med bindingstiden? Hva koster det å bryte avtalen hos tele2? Hadde ikke telenor satt ned prisene på dette til under 1000kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke opratørlås på den som jeg fikk for en uke siden. Står ingen pris for å si opp. Med netcom så koster det 1500 vet jeg :nei: .

 

Men dette er et av punktene på generelle vilkår:

 

Nr 16: Oppsigelse/Opphør.

 

Avtalens varighet, herunder kundes oppsigelsestid, fremgår av særskilt avtale. I forbrukerforhold kan kunden si opp abonnementet med 14 dagers varsel, med mindre annet er særsklit avtalt. Så litt bla bla bla

Utstyr levert av Tele2 skal leveres tilbake senest 14 dager etter opphør av avtalen. Tele2 kan innkreve markedsverdie for dette utstyret, hvis utstyret ikke blir levert eller blir levert tilbake i defekt tilstand.

Lenke til kommentar

Det var det jeg også fant ut, bortsett fra at Pluss (119,-/mnd) gjerne er en god del billigere. N6230 koster 1490,- på Siba med dette. Hvis det koster 1400 å si opp + 199 å melde seg inn, er det vel fortsatt den billigste måten å skaffe seg en 6230 på.

 

Litt mye pes kanskje for å spare et par hundre kroner, men man er tross alt fattig her...

Lenke til kommentar
Det var det jeg også fant ut, bortsett fra at Pluss (119,-/mnd) gjerne er en god del billigere. N6230 koster 1490,- på Siba med dette. Hvis det koster 1400 å si opp + 199 å melde seg inn, er det vel fortsatt den billigste måten å skaffe seg en 6230 på.

 

Litt mye pes kanskje for å spare et par hundre kroner, men man er tross alt fattig her...

ja sant det gitt!!!

 

kan gjøre et varp egentlig nå for tiden , tele2 er flinke med sponsing!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...