Gå til innhold

Hvordan brenne dvd?

clanz

Anbefalte innlegg

Hei.. er helt ny på område.. ! men tingen er at eg har lasta ner ein del filmer på pcen! Disse har eg lyst til og brenne ud på dvd plate!

Film filene består mye av divx, men også enkelte nedlastinger består av en haug med "b-sahfs.r1 -> "

D hadde og vært greit og fått subtitles med!..

Lar dette seg gjøre?

Har ingen programmer, hva trenger jeg?

Dvd Brenneren dekker både DVD-R / +R tror eg..! :roll:

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nero Vision express er i alle fall lett, start program, velg brenn dvd, og programmet ordner, menyer, konventering mm...

hmm når eg då åpne for og brenne med express...! audio_ts og video_ts mappe..!

ka e meiningen at eg må legge inn divx filmen i video_ts mappa??

men prøver og legge inn divx fil..! då komme d opp ein feil melding at "støtter ikke filen"...... :roll:

Lenke til kommentar

NeroVision Express er et greit program for "nybegynnere" som meg selv. Men du må ha fullversjonen av NeroVision Express (eller de nødvendige plug-ins) for å brenne videofiler til en DVD plate.

Poenget er at NeroVision Express må konvertere videoformatene (DivX, VviD, mpg etc) til formatene som en DVD takler. Dette kan ta ganske lang tid, avhengig av cpu'n din. Jeg har en PC som er moden for teknologisk museum, og brenner kun filmer på natta.

Hvis du derimot skal se DVD filmene dine på DVD spilleren i stua, og den støtter de ovennevnte videoformatene, er det betraktelig raskere å brenne en data DVD plate.

Siden jeg er komplett "newbie" på dette området er det ikke sikkert at dette er det mest fornuftige svaret men det funker for meg :thumbup:

Endret av KyusS
Lenke til kommentar
NeroVision Express er et greit program for "nybegynnere" som meg selv. Men du må ha fullversjonen av NeroVision Express (eller de nødvendige plug-ins) for å brenne videofiler til en DVD plate.

Poenget er at NeroVision Express må konvertere videoformatene (DivX, VviD, mpg etc) til formatene som en DVD takler. Dette kan ta ganske lang tid, avhengig av cpu'n din. Jeg har en PC som er moden for teknologisk museum, og brenner kun filmer på natta.

Hvis du derimot skal se DVD filmene dine på DVD spilleren i stua, og den støtter de ovennevnte videoformatene, er det betraktelig raskere å brenne en data DVD plate.

Siden jeg er komplett "newbie" på dette området er det ikke sikkert at dette er det mest fornuftige svaret men det funker for meg :thumbup:

Hmm nj har Neor express.. men ikje NeroVision Express...

Ska se om eg får tak i det..!

Kan noen av dere som bruker dette forklare fra 1->10 hvordan eg går frem??

Så hadde eg hvert veldig takknemmelig.. ;)

Lenke til kommentar
Har vert inne og bladd og prøvd mange måter..! både fra dette nettstede samt andre..!

Kan ikke noen forklare hvordan NeroVision Express nå da eg har lasta ner og installert d??

Har ikke NVE selv for tiden, men det skal være veldig enkelt. Du skal bare velge DVD og så "add video files" og velge den filen som skal brennes. Så gjør programmet alt i en operasjon. Du velger selv om du vil dele opp i kapitler og lage menyer.

Lenke til kommentar

Har lite peiling... Kan man brenne vanlige cder med dvdbrenneprogram? Kommer kanskje an på hvilket program det er? Eller?

Antar jeg ikke kan bruke min nero 5 cdkey til nero vision express? Digger nero express :love:

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Har lite peiling... Kan man brenne vanlige cder med dvdbrenneprogram? Kommer kanskje an på hvilket program det er? Eller?

Antar jeg ikke kan bruke min nero 5 cdkey til nero vision express? Digger nero express :love:

:p DU FINNER NVE PÅ BIT TORREN MED NØKLER Å DET HELE :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...