hallgeirl Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tittelen sier vel kanskje det meste, men jeg skal forklare litt bedre uansett. I index.php så prøver jeg å få til å include et php script (f.eks. "side.php"), og samtidig sette variabelen "act" i det scriptet til "login". Er det egentlig mulig å passe variabler til et script ved hjelp av include()? Når jeg prøver den linja i tittelen, får jeg kun beskjed om at php ikke klarer å åpne scriptet: Warning: main(/action-users.php?action=login) [function.main]: failed to open stream: Invalid argument in J:\Misc\Programmering\PHP\testgame\index.php on line 73 Warning: main() [function.include]: Failed opening '/action-users.php?action=login' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in J:\Misc\Programmering\PHP\testgame\index.php on line 73 Takker for svar Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nei, det går ikkje. Men dette går: $_GET['act'] = 'login'; include("side.php"); Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Aha! Det der funka som bare det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå