Muteki Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har et lite problem når jeg overklokker siden jeg mister lyden med en gang jeg kommer over 3.0ghz grensen. Bruker lydkorte som er på HK'et, og har noen gamle Fisher høytalere som sitter på en rechiver. Er det noen som veit hva feilen er? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Selv om jeg bytter høytalere så skjer det igjen. Når 3.08Ghz og bare skurring som lyd. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du har nok et hovedkort uten AGP/PCI lås. Når du overklokker FSB følger PCI frekvensen etter og lydkortet ditt liker visst ikke den høye PCI frekvensen så godt. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Men det er jo et Intergret eller hva det heter! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Se etter i BIOS'en om du kan låse AGP/PCI frekvensen. Det burde vel gå på et Abit IC7-Max3 som det står i profilen din du har? Endret 5. august 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Se etter i BIOS'en om du kan låse AGP/PCI frekvensen. Det burde vel gå på et Abit IC7-Max3 som det står i profilen din du har? Ja det går på det hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå