knutby Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som har noen tips til hvilke drivere jeg skal velge for best lyd og minst dilldall. Prøvde en gang å laste ned alle oppdateringene fra creative.com (rundt 100MB) men det gikk rett til det stedet satan bor. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Under installeringa bare velg driverne. Ikke installer alt det andre hvis du ikke vil. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Finnes ingen andre? Blir så mye tull når jeg legger dem inn, noen spill funker ikke lyden på osv.. Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Finnes ingen andre? Blir så mye tull når jeg legger dem inn, noen spill funker ikke lyden på osv.. Hvis EAX støtte ikke er viktig, er Kx driverne absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Veldig rart at det skjer, har samme kortet selv. Aldri hatt noen lydproblemer i det hele tatt, kjører selv original driver fra creative + updates.. Den beste driveren til en creative lydkort er vel en original driver ville jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå