PoWit Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg synes det er så tungvint å viske ut og skrive siden til hw når man skal tilbake til forsiden etter å ha vært i forumet. Så jeg synes det hadde passet med en hurtigtast blant de andre linkene Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Klikk på den store hw banneren oppe til venstre. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 SMART! Moderator: slett posten Lenke til kommentar
stout Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 IPB-skinnet har ikke et slikt banner. Jeg stemmer for link Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Man kan jo legge en link til forsida i koblinger, som brukes for de mest brukte sider. Fjern alle de linkene som allerede ligger der som default når dere installerer xp/ie6 hvis dere kke har interesse for dem. Linja med koblinger legger dere ved siden av eller under adresselinja. Så har man direktelink til de sidene man besøker oftest. Har lite erfaring med andre nettlesere, men de har antagelig et system som er minst like bra som IE sitt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 IPB-skinnet har ikke et slikt banner. Jeg stemmer for link Tror det er snakk om selve hardware.no her, og ikke forumet I IPB-skinnet har du jo en meny øverst som tar deg tilbake til forumet du tilhører Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 IPB-skinnet har ikke et slikt banner. Jeg stemmer for link .. mener hva han forstår og er enig!!! Gjelder også Test-skinnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå