klonk Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Først: hei, jeg er ny på dette forumet, håper dere kan hjelpe meg. Jeg kjøpte en pc nylig, P4 3.0ghz, 1024 corsair RAM, VIA VT7 mb, radeon 9800xt 256mb-kort. Jeg bruker Win XP, og maskinen kom originalt med Catalyst 4.6 installert som driver. Problem: maskinen rebooter seg selv/hopper ut av spill (DAoC) og får av og til Blue Screen. Hva har jeg gjort: Installert Windows på nytt Installert spillene på nytt Sjekket RAMen (en eller annen memtest) Sjekket Harddisken (chkdsk) Dratt ut unødvendig hardware for å sjekke om det var strømforyningsfeil Sjekket overheating (ingen problem) Forsøkt andre grafikkdrivere, Catalyst og Omegadrivers.net Har eksperimentert med chipset-drivere, grafikkdrivere og bios-settings. Har dere noen tips? Pr dags dato har jeg VIA Hyperion 4in1 4.51Pro installert som chipset, Catalyst 4.7 som grafikkdriver, og har AGP aperture size = 128mb, Fast Write off i BIOS. Jeg bruker også Powerstrip3 for tiden. Hjælp! Endret 3. august 2004 av klonk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå