Hjelmn Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvor viktig er det egentlig at det er med SATA kontakter på en PSU? Vurderer å kjøpe en Aspire PSU men det er jo ingen SATA kontakter med! Har jeg behov for disse? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du kan kjøpe en "omformer". Pytter den på molex kontakten. Molex -> Sata. Finner det bla. på microplex Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Må jeg ikke ha en SATA strømkontakt for å få SATA HDD til å funke da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Må jeg ikke ha en SATA strømkontakt for å få SATA HDD til å funke da? Noen S-ATA hd'er kommer med vanlig 4pin Molex strøm inn også. Bla. WD sine tror jeg. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du kan trygt kjøpe psu uten slike kontakte!! Ole-Johan Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Må jeg ikke ha en SATA strømkontakt for å få SATA HDD til å funke da? Noen S-ATA hd'er kommer med vanlig 4pin Molex strøm inn også. Bla. WD sine tror jeg. Begge mine disker har dette, maxtorn og WD. Har kobla til begge deler jeg, bare sånn for å være sikker Så hvis jeg kun bruker vanlig molex kontakt istede for kun S-SATA strømkontakt, så er det ingen ytelsesforskjeller..? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nei, ingen forskjell i ytelse. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 det er ikke bra for harddiskene med begge strømkontaktene tilkobla står det på wd diskene mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå