Gå til innhold

Nytt HK med nForce2


Broseen

Anbefalte innlegg

Så var tiden inne for å kjøpe nytt hovedkort. Etter det jeg har forstått er et med nForce2 et godt valg, og jeg vil prøve det selv om jeg har hørt at det kan bli problemer sammen med WD harddisker.

 

Jeg kommer til å kjøpe TwinMos ram og et Radeon 9600 skjermkort. Hva er deres anbefaling av hovedkort?

 

Ser forresten at www.databutikken.com har fraktfrie leveringer for tiden, og i og med at det ser ut til å være rimelige priser også(?) handler jeg nok derfra. Hvis ikke dere mener det høres ut som en dårlig idè da. ;)

 

Ønsker mange forslag. :w00t:

Endret av Broseen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Toppers at det ikke bråker! Jeg overklokker ikke forresten, ikke ennå hvertfall. ;)

 

Flere forslag? Eller dette var vel et usedvanlig godt tilbud vel? Noen som bruker WD disk sammen med dette kortet? Er litt skeptisk til det. :ermm:

Jo kortet er knall det, hadde jeg hatt Socket A ville jeg kjøpt det.

Lenke til kommentar

Kjempe. Hvis det er lov å gå litt off-topic her, jeg skal ha nytt skjermkort også. Satser på et Radeon 9600. Hvis jeg kjøper HK hos komplett, blit det nok skjermkort også fra denne butikken. Pris rundt kr 1000. Noen anbefalinger om hvilket?

 

Og tilbake til topic, hadde tenkt å gå for TwinMos dual pack minne, men finnes det et bra (rimelig) alternativ hos komplett?

 

Jeg har ikke peil nei. :blush:

Lenke til kommentar

Kjøp abit nf7-s v2,0 så er du sikker på å ha et sikkelig kort , har det selv i min xp maskin og bruker det bla til testing av minnebrikker, ja det godtar det meste som er på markede og det klokker bra og er 100% stabilt .

Til daglig kjører det med 2 x 256 TwinMos og det er helt problemfritt . :thumbup:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jepp er vel samme kortet , bare med litt mindre utstyr på, men klokkeegenskapene skal være de samme .

Og som sagt det kortet takler det meste av rambrikker , inklusive TwinMos, det er det kortet jeg brukte til min minnetest som ligger her på forumet .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...