Penol Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har noen opptak på minidisc som jeg kunne tenkt meg å overføre til pc'en og til mp3 formatet. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har du optisk utgang på MD-spilleren og optisk inngang på lydkortet er saken biff. Evt en Stasjonær MD-spiller med Coax (digitalt) og et lydkort med inngang for det signalet. Hvis ikke, så er det vel nesten bare å koble analogt mellom MD og lydkort. Gir ikke like bra resultat som ved digital overføring, men burde vel funke fint. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg mener det er optisk på både HK og minidisc spilleren ja. Men jeg må vel ha noenslags software for å "ta opp" signalet som kommer fra minidisc spilleren? Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg bruker Cool Edit Pro til å editere og ta opp ned. Om det funker med optisk/coax inn vet jeg desverre ikke. Har ikke slikt på mitt lydkort. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Da prøver jeg det programmet når jeg kommer hjem. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå