Gå til innhold

6230 - K700i - S65


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Nå er det på tide med ny mobiltelefon, endelig.

Kommer til å kjøpe meg en mobil som koster ca. 1000-2000 med Telenor Privat +. Så da er disse telefonene innenfor prissjiktet mitt. Har ikke lyst på noen stor Symbian telefon, så derfor har jeg valgt ut disse tre mobilene, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal ta.

 

Her er ønsker , eller kriterier for telefonen jeg vil kjøpe:

 

Mp3 spiller / Radio : ikke 100% nødvendig, men et pluss

Minnekort : samme som over

Fin fargeskjerm : den trenger ikke å være så ekstremt bra i sollys, trenger egentlig ikke høy oppløsning heller, men tar det som et pluss

Kamera : ærlig talt, jeg gir blanke i om det er kamera, hvor bra det er osv..

Video : samme som over..

Høytaler : Det er viktig at telefonen har høytaler som jeg kan bruke når jeg ringer

Spill, java ytelse : ikke viktig

Batterilevetid : bør kunne ha telefonen på standby i 4-5 dager

Blåtann : nødvendig.

 

 

Andre ting jeg setter pris på:

  • Hurtighet (ikke ekstremt, men vil ikke ha en TREG telefon som T68 f.eks)
  • "regelmessig alarm"
  • MP3, wav som ringelyd (fnis)

Hva forslår dere at jeg velger? Har ikke sjekket ut specs og alle muligheter på de 3 valgte telefonene... Kom gjerne med forslag til andre telefoner, om det er noe jeg ikke har fått med meg... Fortell gjerne litt om de forskjellige telefonene her og :)

 

På forhånd, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet jeg elsker 6230'n min BjaA=)

 

SE'n har ikke minnekort, den er fast på 41(?)MB.

 

Siemens kan jeg ikke uttale meg om, men den takler ikke mp3.

 

6230 is teh nice. Hartge liker ikke cam/skjer, men det gjør jeg. Kanskje liten skjerm i forhold til andre telefoner men..

 

Jeg liker den!

Lenke til kommentar

Angående skjermen.

 

Jeg hadde en Nokia 5100 før, syns oppløsninga der var helt grei, plaget meg abselutt ikke. Det som irriterte meg litt med den var dårlig fargedybde, enkelte bilder som jeg brukte som bakgrunn ble elendig på den. Men selve størrelsen på skjermen var ok syns jeg :)

Lenke til kommentar
S65 klarer å spille av AAC i mono! Hva er da poenget med å lytte til mono-sanger?

bjaa sier jo selv at radio og mp3 er ikke så veldig viktig for han.

 

jeg tipper at de fleste har en mp3 spiller nå, så for meg så kan alle mobilprodusentene kutte ut mp3 og radio. de bruker opp bare batteriet.

Lenke til kommentar
S65 klarer å spille av AAC i mono! Hva er da poenget med å lytte til mono-sanger?

bjaa sier jo selv at radio og mp3 er ikke så veldig viktig for han.

 

jeg tipper at de fleste har en mp3 spiller nå, så for meg så kan alle mobilprodusentene kutte ut mp3 og radio. de bruker opp bare batteriet.

Sant, MP3 og Radio er ikke det jeg trenger aller mest ;)

 

Men at mobilen har MP3 og radio er da greit for mange, som vil ha 1 gadget med seg, ikke 3 liksom :p

Lenke til kommentar
Ganske sikker du vil bli glad i skjermen på S65 bjaa, den er god.. I tillegg har den minnekort og AAC spiller ( kun i mono da ) ..

Hmm, kan jeg bruke AAC på S65 til å brife med?

I ringetoner osv tenker jeg på, er kanskje litt barnslig men :p

Jepp..Visst ryktene om AAC spiller er sanne ( Noe som er meget sansynlig etter hva som blir skrevet ) så er det mulig!"

Lenke til kommentar
Jepp..Visst ryktene om AAC spiller er sanne ( Noe som er meget sansynlig etter hva som blir skrevet ) så er det mulig!"

Åja, stemmer...er jo ikke utgitt enda den telefonen egentlig.

Har hørt at MPX trur jeg det var, skulle få den inn imorgen, 4. August :cool:

Lenke til kommentar

jeg vil da ha anbefalt k700i! har den selv og er ganske fornøyd...veldig bra høytaler og bra med lyd! men så har den 41 MB minne...jeg sletta noe jeg ikke trengte som fulgte med mobbe sp hadde jeg 44 MB...du får vell plass til 4-5 mp3 sanger på 5MB...det synes jeg er greit...og pluss at du får med radio, ganske kjekt!

 

skjermen er rå, er vel den beste av alle de...og veldig bra 3D java spill (tennis)! veldig fint design...deilig og holde i. en av de beste joystikkene jeg har prøv og knappene var heller ikke verts! den er ganske rask og gå gjennom menyene, så den er ikke treig.den har bra kamera men ikke bedre enn s65 men det er jo ikke viktig.

 

(den har også videokamera) i standby modus så holder vel k700i omtrent ei uke...men med litt buke sms,mp3,radio osv. så holder den ut 2-5 dager...

 

Så jeg ville ha anbefalt denne mobilen...koster vell 1699 med privat+ på elkjøp og expert.

Lenke til kommentar
jeg vil da ha anbefalt k700i! har den selv og er ganske fornøyd...veldig bra høytaler og bra med lyd! men så har den 41 MB minne...jeg sletta noe jeg ikke trengte som fulgte med mobbe sp hadde jeg 44 MB...du får vell plass til 4-5 mp3 sanger på 5MB...det synes jeg er greit...og pluss at du får med radio, ganske kjekt!

 

skjermen er rå, er vel den beste av alle de...og veldig bra 3D java spill (tennis)! veldig fint design...deilig og holde i. en av de beste joystikkene jeg har prøv og knappene var heller ikke verts! den er ganske rask og gå gjennom menyene, så den er ikke treig.den har bra kamera men ikke bedre enn s65 men det er jo ikke viktig.

 

(den har også videokamera) i standby modus så holder vel k700i omtrent ei uke...men med litt buke sms,mp3,radio osv. så holder den ut 2-5 dager...

 

Så jeg ville ha anbefalt denne mobilen...koster vell 1699 med privat+ på elkjøp og expert.

Kunne ikke blitt mer enig.. RÅ tlf for å si det mildt :thumbup:

 

Go for it m8

Lenke til kommentar

Vil ikke si meg enig i at den er den aller beste skjermen her, den er bra, helt klart .. Men jeg ser ikke at den er såpass mye bedre en S65 sin, da den er større ( fysisk ) ..

 

dEtte er smak og behag da !

 

Jeg synes det er topp med stort display når jeg viser bilder i "fullskjerm modus"..

 

Og M65 har jo tross alt lik skjerm som S65!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...