Gå til innhold

Skal ha enten 6800 GT eller X800 Pro (lav støy)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gainward kortet de har på komplett... Golden Sample meg i r***... Men får byttet til et med gainward designet til uken mest sannsynelig... Men den orginale kjøleren er grei nok den... Og kortet klokker glatt til 410 og 1200... standard:350 1000... Kan gå til 420 på gpu også uten artifacts og funker i alle spill men henger i nature testen i 3dmark 03(blir litt varmt)...

Lenke til kommentar
"...The RADEON X800 XT has its own drawbacks, too. Its reference cooling system might be more efficient.."

"...If silence, compactness, power-saving are notions that matter much to you, or if you’re a real hardware enthusiast, consider the RADEON X800 Pro."

Endret av dub
Lenke til kommentar

Jeg synes du burde gå for 6800gt.. Hadde et tidligere som jeg sendte tilbake grunnet for liten psu. Du hører ikke noe til kortet, siden lyden blir overdøvet av resten av maskina.. Sånn var det iallefall til meg. Derfor ville jeg etter mine erfaringer gått for 6800gt, siden du får igjen på ytelsen(Ja, jeg vet at det ikke er merkbar forskjell :p )

Men vil du ha det stilleste kortet, så er ikke det noe dårlig kjøp. I tillegg til at det yter bra er det mindre enn gt-kortet + at det tar mindre strøm :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...