Tfosheim Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Rio slipper Carbon mot mini Rio Audio lanserer en Carbon-spiller med harddisk på 5 GB og batterilevetid på tyve timer. Nå skal den ut og konkurrere med Apples iPod mini. Les artikkelen her Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hvorfor er det ingen som klarer å lage fine spillere bortsett fra Apple?. Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 ser bra ut. Jeg ser den er lagt inn i produktguiden, men hvem kan tenkes å selge den blant norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ser grei ut den kunne tenkt meg mp3 spiller men eg kan ikkje betale så mykje for den... kor mye koster denne saken da? Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvor lenge må man vente på denne? Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva er vitsen med at Hardware.no legger denne inn i prisguiden når produktet tilsynelatende ikke er å oppdrive i Norge? Skal vi inkludere ikke-eksisterende produkter i våre sammenligninger når vi skal finne et produkt som passer for oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå