gspr Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Installer en GNU/Linux-distro, sett opp Apache, og så er du good to go! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Abillity Server er et kjekt lite program på ca 2-300 kb som du kan bruke til å sette opp både web, ftp og mail-server.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Abillity Server er et kjekt lite program på ca 2-300 kb som du kan bruke til å sette opp både web, ftp og mail-server.... og det følger med sånn veiledning til det programmet og?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Siden du ikke en gang vet hva serveren skal brukes til antar jeg at du gjør dette for å lære. Jeg ville begynt med å installere windows XP, siden du kanskje allerede er litt kjent med hvordan det fungerer, og kanskje også har lisens til. I windows XP følger vel IIS med slik at du kan sette den opp som webserver. Men jeg vil heller anbefale å legge inn apache, siden det er litt mer oversiktlig når det gjelder konfigurasjon. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skal du bare ha Html filer er det ikke noe problem skla du ha php/mysql blir det litt være men fortsatt ikke noe stort porblem HTML = http://www.fastream.com/ --> html server støtter også ftp med egene kontoer PHP/MySql = Apache [ikke hvis du er nuub, kna være litt vanskelig å sette opp] PHP/Mysql = PHP Triad hvis du har en ruter må du stille in portene men hvis ikke er det bare å instalere å kjøre phptriad så har du php på server din, supert programer for nybegynnere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå