JimRamse Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Heisann. Er å utkikk etter vannblokk til 6800Ultra kortet mitt. Har sett litt på DangerDen sin, men synes prisen er litt stiv. Kommer jo på over 1000.- med frakt Har snakket litt med de på Microplex, å de sier at denne passer http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMGWB1 Ser at den ikke er av Kobber. Noen som har noen erfaringer med denne kjøleren, eller linker til noen tester. Er i tvil på om den yter bra nok Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Eg trur den skulle funke godtnok Alu er godt kjølematriale det også.! Ellers so er no det bare eit skjermkort. Ole-Johan Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis du utvider dette vannkjølingssettet med flere komponenter (f.eks. vannblokk til skjermkort) så bør også de være tilvirket av aluminium. Kobber og aluminium i samme vannkretsløp resulterer i galvanisk korrosjon så vi fraråder på det sterkeste bruk av komponenter som er tilvirket av kobber. Vil dette også si at det ikke er så smart å montere en blokk av aluminium i et system som ellers er i kobber...? Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) vel hvis man bruker 5k på et skjermkort så kan du koste på deg 200 spenn mer for en bedre gpu blokk hehe Endret 7. august 2004 av Jolle99 Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jeg bruker den blokka på et et G4 x800 pro og det funker utmerket, før kunne jeg ikke ta på kortet uten å brenne meg men når er det lunkent og fint. Trikset ligger i å fjerne ALL gammel drit og være nøyaktig når du legger på nytt goop Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jim, har du en link til DangerDen sin vannblokk til 6800..serien! jeg skal kjøpe den skjønner du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå