KennethJS Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei. Det er bare å gratulere meg ( håper jeg), for nå har jeg bestilt en G556E PRO. Den til 12 995,- Endelig hadde de en på lager! Nå kan jeg nesten ikke vente. Er det noen her som vet hvor lang tid det tar før den kommer. Det er noe rart med ordestatus siden på multicom nå. I dag er det tirsdag..... håper jeg får den før helgen i alle fall. Takk for alle svar Kenneth Lenke til kommentar
oivind90 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei Jeg bestilte på en lørdag...da ble den sendt på mandag og jeg fikk den på onsdag Lenke til kommentar
nadeem Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei. leste på multicom at de lever med engang om bestillingen er før 15.00. Mvh Nadeem. Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg bestillte min G556 på en lørdag, ble sendt på mandag og jeg hentet den på onsdag...eller var det torsdag? uansett var i allefall laptopen i sykkylven på onsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå