nippleboy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sliter litt med å finne bokstaver til keyboard (klistremerker eller lign) kan jo kanskje kjøpe sånne gni av merker emn det er jo ikke like lekkert for lakken. Cluet er at jeg skal leke litt med en kjip kasse og et gammalt tastatur. Så da blir det Ferrari rødt m logo (vet gjort før osv) men men ikke her i huset. Tenkte jeg skulle lakke keyboard i samme slengen og hive på litt spoilere her og der. Og noen hjul på casen isteden for bein. Så hvor kan jeg nå finne bokstaver?? Sett rundt men ikke funnet noe eller funnet noen som har en minste anelse Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) går det med sånt som man kan stryke på skjorter... det hadde kanskje funka... men vet ikke hvem som har det clasohlson skal vell ha noe av det "papiret" Endret 3. august 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
nippleboy Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Finner noen på google men men de koster mer en det er morro (ikke så ille men men ) tror det blir noe sånt fra bokhandelen av en eller annen versjon? Ellers blir det hjemme mekk, er jo gøy det og. Bare male inn m fæl barne skrift og legge noen lag m klar lakk over. ctrl alt del blir jo da såklart jævla dritt maskin for obvious reasons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå