Atomics Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Har hørt mye om flere merker, at noen skal ha bedre kvalitet, og at noen er dårligere, og vice versa...nå vil jeg gjerne vite hva dere synes. Skal kjøpe meg en Radeon 9800 PRO, MEN hvilket merke skal jeg velge: * PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP * Sapphire Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP Det er topplisten jeg kan lage i forhold til pris...maks pris er 2000 kr. (m. frakt) Hva har dere å si, er det noen kvalitetsforskjell??¨ Takker for alle svar. Endret 3. august 2004 av Atomics Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 er vel tilnærmet ingen forskjell men jeg har sapphire og er VELDIG VELDIG fornøyd, mitt eksemplar klokker meget lang Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Har ikke tenkt å klokke det, vil bare være sikker på at vifta ikke smelter, og bråk og sånt...stabilitet, og kvalitet! Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg vil anbefale MSI Radeon 9800 Pro. Sapphire og Powercolor er forsåvidt ok, men MSI har større kjøleelement og en R360-kjerne som skal være veldig overklokkingsvennlig. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sapphire kortet har veldig bra ytelse, men vær oppmerksom på at hvis du er ømfindtlig for støy, kan dette bråke litt vel mye. Jeg vet ikke hvor kresen du er, men i værste fall, er ikke en VGA-Silencer så dyr investering. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 AKKURAT samme spørsmål har vært spurt om minst 10 ganger før. Bruk søkefunksjonen! Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 sapphire har også en ultimate modell av 9800 pro som jeg har, ingen vifte, bare to enorme heatsinker på hver side med en heatpipe som forbinder dem Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 om du går for sapphire, så sjekk at du får 256 bit versionen og ikke 128 bit versionen. Har selv sapphire og er veldig godt fornøyd med det. har ikke klokka det enda, for jeg syns ikke det har vært vits enda. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Lite interessert i noen spesialutgaver, som koster mye mer....bare jeg får noe som kan yte got i forhold til kostnaden, og som ikke trengs å "tweakes" for å bli bra... Hva med 9600 Pro, bråker de noe mindre, eller hva? Kan hende det er nok.... Har AOpen Geforce 2 GTS PRO 64 MB, og nesten enhver oppgradering er bedre, men det har gjort jobben de siste årene svært bra da...kjører de fleste spill..kanskje ikke på high, men hvem bryr seg vel om det..ikke jeg. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei! Kortet du leter etter finner du HER! 1854 kroner og uten tvil det beste kjøpet! Jeg har det og er kjempefornøyd! *Tronaldo* Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Får 9800 pro kort helt ned i 1756,-... PowerColor Radeon 9800 PRO Ta en titt her så finner du ut hvor du får det til en billig penge! ProduktGuide: http://produkt.hardware.no/fritekst_sok.ph...emin=&pricemax= Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Ser ut som valget blir mellom MSI og Sapphire kortet. Takker for svarene, og hjelpsomheten! - Atomics. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har sapphire er ganske fornøyd... Men hadde jeg sett msi kortet før jeg kjøpte sapphire hadde jeg nokk gått for MSI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå