Gå til innhold

Ny PSU, tenkte på aspire, men...

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat min Aspire 520w psu i dag og testen den uten å plugge den i hovedkortet. Med viftene på det laveste så fikk den øverste viften en ulyd, akkurat som om noe som presser på bladene, veldig irriterende. Lyden forsvinner nesten når jeg setter viftene 3/4 deler.

Noen som har vært borti samme og eventuelt det kan være og hvordan fikses ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det sånn at aspire PSUen var kjmpe kraftig og dønn stabil helt til den dage noen fant et bildet av at det var dårlig lodding under? etter den dagen slutt alle aspire PSUene og være kraftige og stabile?

har det egentlig noe å si om det ikke er så "pænt" lodda under?

Lenke til kommentar
Fikk akkurat min Aspire 520w psu i dag og testen den uten å plugge den i hovedkortet. Med viftene på det laveste så fikk den øverste viften en ulyd, akkurat som om noe som presser på bladene, veldig irriterende. Lyden forsvinner nesten når jeg setter viftene 3/4 deler.

kanskje det er viftegrillene?

de kan lage en uuuuule lyd ...

Lenke til kommentar

kanskje det er viftegrillene?

de kan lage en uuuuule lyd ...

Rart at det bare er den ene viften da...

Men det er ikke en ule-lyd, kan nesten høres ut som om vifta ikke får nok strøm... *Famler litt i mørket*

Uansett så sender jeg den inn, tar ikke sjansen på å åpne den, har allerede knerta 2stk psu på den måten.

Lenke til kommentar
er det sånn at aspire PSUen var kjmpe kraftig og dønn stabil helt til den dage noen fant et bildet av at det var dårlig lodding under? etter den dagen slutt alle aspire PSUene og være kraftige og stabile?

har det egentlig noe å si om det ikke er så "pænt" lodda under?

sant så sant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...