statfjord Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei ! Jeg står på trappen til å kjøpe meg et nytt digital kamera. Jeg har vært inn på e-bay, og ser at man får mye mer for pengene der. Det dukker likevel opp et spørsmål i den forbindelse, jeg ser at norske forhandlere betegner kameraene som Norsk/Nordisk utgave. Kan noen forklare meg hva det vil si, evt. om det er visningsproblemer på fjernsyn av bildene, ettersom det er en annen tv standard i Usa enn i Europa? Lenke til kommentar
gabs Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nordisk utgave betyr at du får med Svensk / Dansk / Finsk(e) bruksanvisning. I noen tilfeller får du IKKE norsk og Engelsk (som er rimelig irriterende) Bør ikke ha noe å si for visning på fjernsyn, på de fleste kan man velge mellom pal/ntsc. Hør med selgeren om det er mulig å velge PAL i menyen for visning. g. Lenke til kommentar
statfjord Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Takker så mye, hvis det er slik at man enkele ganger får med norsk bruksanvisning, så får man iallefall ikke menyen på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå