Cerv Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei. Jeg har kikket litt rundt på norske webshop's i det siste, på jakt etter hovedkort med Flex ATX formfaktor. Så langt har jeg ikke funnet noen, kun Micro ATX og ITX. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Foreslår at du sender ut en mail til en eller flere webshopper, og spør om de kan skaffe f.eks. et ASUS P4B-FX, eller P4S333-FX. Andre produsenter har sikkert tilsvarende produkter. Husk at dette er hovedkort som ikke den typiske selvbygger etterspør. De står ofte i maskiner produsert av/for HP, Dell osv. Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Sendt en mail til Komplett, men de var ikke positive... Får prøve noen flere da.. Det er jo merkelig hvis det ikke selges et eneste kort av denne typen i Norge... Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Er det altså ingen som noen gang har sett et Flex-ATX kort til salgs i Norge? Noen som har gode erfaringer med utenlandske webshop's da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå