Moonshine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...2967&hl=allergi I dag våknet jeg opp, med som alltid, allergi. Nese, øyne og hals reagerer på alt som svirrer ute i luften, og de reagerer ikke lite. Dette er jeg vant til, og jeg tar piller og alskens annet mot det. MEN, jeg merker også at ØRET er tett. Nå har jeg sittet her, i 3 timer straight, med 0 hørsel på venstre øret. Tabeletten skulle virket for lengst. Noen som vet noe? Hvorfor dette har skjedd og hvordan dette kan forebygges? Hva i alle dager ligger liksom i øret? Er det hovent? Forbanna allergi. Håper noen har peil! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Gå til legen å få kortisonsprøyte i ræva. Har en kamerat som får det jevnlig, han sier det er alfa og omega. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Lar vær og klø meg i øyet. Hender jeg blir litt snørrete da, men da må jeg bare snyte meg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Øret er tett enda. Selv om jeg har badet. En sprøyte er uaktuelt. Da er vel også helbredelse uaktuelt. Damn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå