SvovelSyre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei. Har tenkt å gå til anskaffelse av en trådløs ruter, samt et par trådløse nettverkskort. Planen er å kjøpe D-Link DI-624 108Mbps trådløs gateway, samt D-Link DWL-G520 108Mbps PCI-kort. Har folket noe innvendinger mot disse komponentene? Erfaringer? Lenke til kommentar
jirre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei! Kan trykt anbefales. Fungerer helt fint her hos meg. Jeg har akkurat den routeren og det kortet som du nevner i tillegg til at jeg kjører DWL-G650 på min bærbare maskin. Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Takk for svar. Har anskaffet utstyret nå, men må si at stabiliteten på det trådløse utstyret er noe skuffende. Det funker til tider meeeget bra, og til tider ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Prøv å skifte kanal, og sjekk at det ikke er forstyrrelser i nærheten Husk også å oppdatere til de nyeste driverne Endret 27. august 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå