Gå til innhold

Kan vi diskutere Doom3 nå da...?

Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/art/1304086.html

...ellers dårlig gjort av ITavisen å oppfordre til piratvirksomheten på den måten, eller hva moderatorer? :innocent:

Egentlig burde vel denne tråden låses da den linker til en artikkel som forteller om et spill som ikke er lansert enda, samt forteller om et par kanaler som har spillet tilgjengelig...

(PS! Poster ikke fordi jeg er bitter, men for å vise hvor latterlig grunnlaget var for å stoppe Doom3 relaterte diskusjoner som ikke nevnte noe om kanaler hvor spillet var tilgjengelig, men som diskuterte in-game action)

EDIT: Trykkleif

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Påann igjen gitt?  :whistle:

Ja, men i dag slippes spillet vel offisielt, så no er det vel fritt fram, eller?  :hmm:

I følge to the game er det 5. august for US, og 13. for Europa... Ikke vet jeg om det stemmer...

Angående posten, så var den humoristisk ment, med en dråpe alvor ;)

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Hadde doom3 kommet for 3-4 måneder siden, og da på DVD, og det hadde blitt lovet støtte for ATi teknologier også (som 3Dc)........

da hadde jeg kjøpt det.

Nå reiser jeg vekk for 1 år, før det utgis her i Norge. Nå har jeg også sett hvor uenig jeg er med utviklerne. De tenker helt blindt penger, og det er ikke "greit nok" for meg. Skal jeg kjøpe prduktet skal det være slik jeg vil ha det.

Skal DVD innføres (og DVD stasjoner bli billigere) må det tas i bruk av alle sammen.

Det finnes en Ultra High setting i doom3, hva gjør den? Jo den kjører alt ukomprimert for bedre grafikk. Med 3Dc teknologien ville man kunne kjøre alt sammen komprinert, men forsatt med tilnærmet ukomprimert visning.

Ikke F#!¤ om jeg noengang kommer til å støtte ID og deres nåværende doom3.

Altså_

Skulle jeg og andre som meg valgt å laste ned spillet, ville ID ikke tapt noe alikevell.

Jeg føler heller jeg har tapt noe. Ventet på doom3 i lange tider og nå all denne dritten. :cry:

Lenke til kommentar

? Alt det du nevner der er kopibeskyttet materiale og alt det der er lov å laste ned. Den som kan få straff er den som deler de filene. De eneste som har blitt tatt i historien er folk som drifter store warez servere og så har man noen få tilfeller i USA men der har dem lov mot å laste ned. Der fikk vel ei lita jente en bot for å laste ned 1 mp3. Men det er kun i USA.

Greit å laste ned

Under det nye lovverket regnes alle former for piratkopiering i bedriftssammenheng og der det gjøres finansiell profitt på å bryte opphavsrettigheter. Men forslaget slår samtidig fast at den vanlige hjemmebruker står fritt til å laste ned piratkopiert musikk, filmer, og annet materiale fra nettet.

...men ikke å dele ut

Det vil derimot fremdeles være ulovlig å spre musikk og film uten opphavsrettshavers samtykke over fildelingsnettverk og på annen måte - også for private hjemmebrukere.

Lenke til kommentar

Greit, nå får du en advarsel for dette tullet ditt. Stopp å oppføre deg som en komplett idiot da. Som sagt har det blitt tatt opp internt om hva som skal skje og ved å oppføre deg på denne måten mens viser du bare forakt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...