chokke Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har fått tilbake dataen nå, og den ene hardisken var C: og den andre var J:, CD/DVD ROMen og brennern var H: og I:. D:-G: var flyttbare disker som ikke fantes, fått fjerna de nå. Finnes det en måte uten å måtte formatere? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 start -> kontrollpanel -> Administrerende verktøy -> Computer management -> Disk management. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Høyreklikk på "min datamaskin/my computer" og velg "mangage" og så "disk managament". Så høyreklikker du på partisjonen du vil forandre bokstav til og velger "Change drive letters and paths" Så skriver du inn "D:\" og trykker ok. (huska ikke hva alt dette heter på norsk er vant med engelsk Windows.) PS: dette funker nok kun hvis du har Win XP EDIT: Citric var før meg Men jeg forklarte litt mer da Endret 3. august 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
aschj Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Disk management (aka 'diskbehandling') er i Windows 2000 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå