Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Hmm. Føler meg temmelig grønn no. Prøvde å starte pcen med recovery cd i cd rommen, men ingen tin skjedde Det er jo slik det skulle gjøres i følge cden. Roger Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Har du satt opp at den skal boote fra cd-rom i biosen? Det er vel et "primary boot device" eller noe sånt der. Sett cd-rom før harddisk, så er du i gang Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Var inne i amosbios setup og satte 1st.,2nd og 3rd boot device til cd rom, uten at noe skjedde Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hmmm.... Hva er det den booter fra da? Den må jo ha fra et sted at den skal boote fra harddisken. Pussig. Har du husket å save før du går ut av biosen? Noen andre som har peiling? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Fikk det til til slutt. måtte putte cden i brenneren, men nå ser det ut til at back-upen stoppet opp på 87 % Får vente en time eller to å se. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 jepp.. fjern det her ... multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect C:\="Microsoft Windows" Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Nå står det: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] C:\="Microsoft Windows" Men dette funket ikke. Recovery cden er vel bare å gi opp, for den stopper på 87% igjen. INGEN som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 back-upen stoppet opp på 87 % Recovery cden er vel bare å gi opp, for den stopper på 87% igjen. Nå får du bestemme deg da! Er det backup av gamle filer eller installasjon av det nye som stopper på 87%? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Det er når jeg kjører recovery cden at "copying data" stopper på 87% og "Entire progress" stopper på 89% Når jeg nå prøver å starte på nytt får jeg bare feil meldinger. Så det var det. Er vel ikke så mye mer å styre med nå??? Snakket med leverandøren av maskinen, men ikke mye hjelp å få der heller. Hvordan skal jeg da få tak i urgammel software(-98) Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jobb/naboer/venner? Så lenge du bruker din egen lisens og låner en annens cd, er det AFAIK helt lov. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Snakket med microsoft norge, for å høre.(i tlf) Der var det enda mindre hjelp å få. For da måtte jeg snakke med maskinvare leverandøren, som kunne ta inn maskinen for å se på den(og da blir vel prisen der etter) blir passelig dr.. lei nå. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jobb/naboer/venner? Så lenge du bruker din egen lisens og låner en annens cd, er det AFAIK helt lov. AFAIK Hva ialverden betyr det? Er kansje grønn, m enn Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 As Far As I Know......... Lenke til kommentar
Moonix Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva betyr "tildelingsenheten"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå