Gå til innhold

dark angel.. hva syns du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Skuespillet var latterlig og settingen var banal. Dama var nokså fin, men greide ikke veie opp for det andre. I tillegg så er serien såvidt jeg vet "uferdig", altså at den ble kansellert etter sesong 2 og ikke kommer tilbake. Og at siste episode i sesong 2 da ikke var en sånn fullførende episode heller.

 

Men jeg kommer nok til å se på serien for å se om den tar seg opp da allikevel. Den er verdt såpass :)

Lenke til kommentar

Dama gikk med mørk lebestift, mørkt hår og svarte skinnklær. Fikk mer en skummel følelse fra ho, enn nysgjerrighet. Ble for "nightwish"-lokk for min smak. Men jeg ser potentialet hennes (utseende messig, altså). ;)

 

Jeg orket ikke å se ferdig første episode. Ble for dumt. Holder meg nok til de gamle seriene mine, ja.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Urk, Norge ligger så langt etter. Eldgammel serie.

 

"Fox cancelled the show so they could afford to produce what was the highly anticipated sci-fi western Firefly from Buffy creator Joss Whedon. It would have been too costly to produce two futuristic sci-fi shows with expensive sets,speicial effects,etc. Rather than stick with Dark Angel,which was getting mediocre ratings, Fox felt it was worth the risk to axe this show and replace it with Firefly. Of course , in the end , Fox was wrong in making that decision as not only did Dark Angel much better ratings than Firefly but there were problems from day one with Firefly as the pilot was not satisfying enough by Fox standards and had to be reshot."

 

Fox sucks.

Lenke til kommentar

Don't we know it.. selv de som lager serier for Fox mener de suger.. se på simpsons ;)

 

Internet Homer episoden:

 

Homer:"..and i've invested in a company called newscorp"

Lisa:"Dad! That's Fox!"

Homer:" AAAH! Abort, abort abort!!!"

 

og andre referanser... ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...