Nilsen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 dark angel hadde premiere i går kveld på tv norge.. hva synes du om det? jeg digger det fult ut! Lenke til kommentar
bobby_ewing Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 dark angel er en utrolig bra serie! Har sett nesten hele første sesongen, og den bli bare bedre og beder jo mer du ser! Det er godt at tvnorge endelig sender skikkelig tv;) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det er bare en ting som er bra med den serien, Jessica Alba.. Resten suger big time Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fikk ikke sett det i går, men jeg får vel se på neste episode. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det er kun et bilde som beskriver hvor ___SINNSYKT___ dårlig den serien er: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det er bare en ting som er bra med den serien, Jessica Alba.. Resten suger big time Enig. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Var no ganske spennende. Men litt småharry også.... girlpower! Om hon skuespilleren va deili spør du? en av de finere jeg har sett på lenge. Tror neste jeg må se det neste uke også jeg gitt! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tja. Skuespillet var latterlig og settingen var banal. Dama var nokså fin, men greide ikke veie opp for det andre. I tillegg så er serien såvidt jeg vet "uferdig", altså at den ble kansellert etter sesong 2 og ikke kommer tilbake. Og at siste episode i sesong 2 da ikke var en sånn fullførende episode heller. Men jeg kommer nok til å se på serien for å se om den tar seg opp da allikevel. Den er verdt såpass Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Dama gikk med mørk lebestift, mørkt hår og svarte skinnklær. Fikk mer en skummel følelse fra ho, enn nysgjerrighet. Ble for "nightwish"-lokk for min smak. Men jeg ser potentialet hennes (utseende messig, altså). Jeg orket ikke å se ferdig første episode. Ble for dumt. Holder meg nok til de gamle seriene mine, ja. Endret 3. august 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hun var da digg fikk ikke/gadd ikke se hele episoden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 gled dere til neste da..spes hvis dere liker "wet look" Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 må netsen få med seg den episonde da Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bra serie det. Gidder ikke se den på nytt igjen uansett. Det gjør jeg ikke med noen serier, uansett hvor bra de er. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Synes det var litt kjett jeg.. Og så dark angel da. Kunne de ikke ha kommet opp med et litt mindre wannabe satanist navn da. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Så lenge det kolliderer med Alias på TV3, så blir det nok ikke noe Dark Angel på meg, nei. mvh Pantera Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Urk, Norge ligger så langt etter. Eldgammel serie. "Fox cancelled the show so they could afford to produce what was the highly anticipated sci-fi western Firefly from Buffy creator Joss Whedon. It would have been too costly to produce two futuristic sci-fi shows with expensive sets,speicial effects,etc. Rather than stick with Dark Angel,which was getting mediocre ratings, Fox felt it was worth the risk to axe this show and replace it with Firefly. Of course , in the end , Fox was wrong in making that decision as not only did Dark Angel much better ratings than Firefly but there were problems from day one with Firefly as the pilot was not satisfying enough by Fox standards and had to be reshot." Fox sucks. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Don't we know it.. selv de som lager serier for Fox mener de suger.. se på simpsons Internet Homer episoden: Homer:"..and i've invested in a company called newscorp" Lisa:"Dad! That's Fox!" Homer:" AAAH! Abort, abort abort!!!" og andre referanser... Endret 4. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Syns det var direkte ille. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 fikk ikke sett på det, så på Alias Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har sett alle episodene i begge sesongene, og det er fortsatt den beste serien jeg vet om.. (etter Friends, såklart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå