Gå til innhold

Dual screen på Creative GF3 Ti200?

bjovas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk m kortet ditt har nview teknologi (dvs nvidia sin teknologi for 2 skjermer)

Tror ikke kortet ditt har slikt innebygd. Bikker heller mer mot at kortet kan brukes på både analoge og digitale skjermer (crt og lcd).

Kortet ditt støtter flatskjerm den dagen du vil kjøpe deg det. Den bør ha dvi utgang og da kan du koble den på skjermkortet.

Lenke til kommentar

Ja, overgang fra DVI til VGA finnes. Sitter med en av dem på bordet rett foran meg :razz:

Om dette vil fungere som med vanlig twinview er vel et annet spørsmål.. dette tror jeg sannelig jeg skal prøve selv :grin:

En liten oppdatering: Etter å ha tittet litt på driverinstillingene til kortet, fant jeg ut at det (ser iallfall ut som) har nView-støtte. Sitat:

"Desktop Manager gir utvidet nView flerskjermsfunksjonalitet og hjelper deg med å organisere programmene dine for bruk på flere skjermer og skrivebord"

Dette skal jeg teste i morgen! Men først: Litt søvn :razz:

Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 393 216 KB PC133 SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-28 02:05 ]

Lenke til kommentar

Første forsøk viste seg å være mislykket :sad:

Den andre skjermen blir gjenkjent som analog, og dermed står det at jeg bare har èn skjerm.

Hvis den hadde blitt gjenkjent som digital, derimot, tror jeg kanskje det ville fungere. Skal titte litt rundt etter eventuelle programmer :smile:

Forøvrig ville det være snodig om det ikke fungerer på en eller annen måte. Jeg har et GeForce2 MX-400-kort i en annen PC som har twinview-støtte, men bare èn skjermutgang (?)

Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 393 216 KB PC133 SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-28 14:24 ]

Lenke til kommentar

Oppdatering: Det funker ikke, pga at chipsettet bare har en RamDAC. Enkelt og greit,nå har jeg en ok unnskyldning overfor samvittigheten og lommeboka til å kjøpe meg et nytt kort. GF4 Burde vel ha Dual Ramdac?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...