bjovas Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Finnes det noen dvi-vga overgangskabel for å koble to crt skjermer til et sånt kort på en gang? Hadde vært greit å ha den gamle 15tommeren min kobla til for enkelte developmentformål. Lol, newbie spørsmål... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Sjekk m kortet ditt har nview teknologi (dvs nvidia sin teknologi for 2 skjermer) Tror ikke kortet ditt har slikt innebygd. Bikker heller mer mot at kortet kan brukes på både analoge og digitale skjermer (crt og lcd). Kortet ditt støtter flatskjerm den dagen du vil kjøpe deg det. Den bør ha dvi utgang og da kan du koble den på skjermkortet. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Ja, overgang fra DVI til VGA finnes. Sitter med en av dem på bordet rett foran meg :razz: Om dette vil fungere som med vanlig twinview er vel et annet spørsmål.. dette tror jeg sannelig jeg skal prøve selv En liten oppdatering: Etter å ha tittet litt på driverinstillingene til kortet, fant jeg ut at det (ser iallfall ut som) har nView-støtte. Sitat: "Desktop Manager gir utvidet nView flerskjermsfunksjonalitet og hjelper deg med å organisere programmene dine for bruk på flere skjermer og skrivebord" Dette skal jeg teste i morgen! Men først: Litt søvn :razz: _________________ Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 393 216 KB PC133 SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-28 02:05 ] Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Kult, gi tilbakemelding da! :wink: Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Stonescream: I utgangspunktet var det kanskje din forklaring jeg trodde på selv, men man har jo alltid et håp, ikke sant? :razz: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Første forsøk viste seg å være mislykket :sad: Den andre skjermen blir gjenkjent som analog, og dermed står det at jeg bare har èn skjerm. Hvis den hadde blitt gjenkjent som digital, derimot, tror jeg kanskje det ville fungere. Skal titte litt rundt etter eventuelle programmer :smile: Forøvrig ville det være snodig om det ikke fungerer på en eller annen måte. Jeg har et GeForce2 MX-400-kort i en annen PC som har twinview-støtte, men bare èn skjermutgang (?) _________________ Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 393 216 KB PC133 SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-28 14:24 ] Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Det er fordi produsentene har spart på ørene og ikke implementert den andre porten. Kjipt, for det var jo enda en fordel med mx-chipsettet. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Oppdatering: Det funker ikke, pga at chipsettet bare har en RamDAC. Enkelt og greit,nå har jeg en ok unnskyldning overfor samvittigheten og lommeboka til å kjøpe meg et nytt kort. GF4 Burde vel ha Dual Ramdac? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg fikk med DVI-VGA med mitt skjermkort, og det er ikke dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå