Gå til innhold

Din aller første post!

Folo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haltan 08/03/03

Asus A7N8X (ikke deluxe versjon) + 2stk. 256mb Twinmos PC3200 m/ Winbond + Amd Athlon XP2400+ ...Høres veldig fornuftig ut, kommer etterhvert til å investere i vannkjøling, og dette systemet er vel meget overklokkingsvemmlig???

gogo vannkjøling haltan ;D

Lenke til kommentar

første innlegg :ermm:

Hadde en bruker før i isdn-tida som jeg glemte alt av brukernavn og passord på.

Forresten:

SITAT MEG SELV:

dette systemet er vel meget overklokkingsVEMMELIG???

SITAT SLUTT

mente selvfølgelig overklokkingsVENNLIG... ikke VEMMELIG :laugh:

Edit og quote er fine ting du oppdaget. :)

Virker som fleste av "oldschoolerne" har forbedret seg, spesielt B|Real som skrev på dialekt! :ohmy:

Lenke til kommentar

Nederste: http://forum.gamer.no/index.php?act=Search...sts&hl=&st=1825

Men fy faen: jeg er kanskje en jævel nå, men da var jeg i så fall en virkelig stor og spektakulær jævel av en drittunge på den tida. *Skamme seg over diverse tidlige innlegg* Jeg var vel 12 år eller noe sånn, så det forklarer jo litt (alderen sier fortsatt noe i mitt tilfelle), men at jeg var så arrogant, så pirkete, så barnslig og så djævelsk hadde jeg aldri trodd. *Huffe*

Bra jeg har vokst litt.

Lenke til kommentar

My first post:

Jeg har tekt til å kjøpe en dy data, som jeg skal sette sammen, om noen måneders tid.

burde jeg vente med å kjøpe skjermkort til det nye kortene fra ATI har kummet ut?

Kommer prisene på de "gamle" kortene til å synke da?

Fikk litt lattis nå. :!:

Hadde noen merkelige settninger, lite kunnskap og noen komiske (hvertfall når jeg er litt trøtt) stavefeil... :p

edit: det var visst ikke mitt første innlegg (tror jeg) fant jeg ut, men jeg syntes det var morsomt.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...