Gå til innhold

Ekstern HD eller HD kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du klarer deg med 200 - 300 GB så gå for en Ekstern HD. Den er enkel å transportere.

Hva du mener med HD kabinett, så ser jeg for meg et kabinett med strømforsyning og flere harddisker. Uten om dette så finnes det HD kabinnet som du sel kan montere en harddisk i. Det blir det samme som ekstern HD.

Lenke til kommentar
Hva du mener med HD kabinett, så ser jeg for meg et kabinett med strømforsyning og flere harddisker. Uten om dette så finnes det HD kabinnet som du sel kan montere en harddisk i. Det blir det samme som ekstern HD.

Mente et eksternt hvor jeg putter en vanlig 3.5 HD inn i, eller en ekstern alla den som de selger på Elkjøp nå (Freecom sin)
Lenke til kommentar

Da ville jeg gått for denne, da har du mulighet for å legge over bilder fra kortet rett på harddisken.

Test

Noe av hensikten når man kombinerte en harddisk og kortleser trodde vi var at det skulle være enkelt å ta en "one click backup" fra kort til disk uten behov for å koble disken til en datamaskin. På denne måten kunne man f.eks. kan ta med seg disken på en reise og dumpe over bildene man har tatt med digitalkamera bare ved å trykke på en knapp. Slik er det dessverre ikke med Media Center
Endret av Folo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...