PoseFant Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Første test av EOS 300D og Elements Men hva forårsaker de runde hjørnene på topppen og den såvidt synlige ovalen til venstre langt oppe ? Bildet er tatt med original linse, så jeg synes det er rart om den skulle være i veien. Bildet... --- /pF Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Første som slår meg: -et slikt bilde av sønnen (dattera?) min ville ikke jeg lagt u på nettet. Med tanke på alle de syke syke personene som tråler nettet etter bilder av nakne barn... Bare en tanke som slo meg. Forstår heller ikke helt hva som er kommet i veien i hjørnene. Ellers liker jeg bildet, bedre med slike bilder enn der barna sitter rett opp og ned og kikker rett i kamera. Barn beveger seg, og det skal også komme fram i bildene. Lenke til kommentar
perry2 Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Det er antakelig solblenderen som lager de mørke feltene i hjørnene av bildet. Jeg syntes det er et godt bilde av et barn på stranden. Vi må ikke bli helt paranoide. Bildet viser hverken det ene eller det andre bortsett fra en bar overkropp. Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 3. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Tjah, hva folk sikler på er deres problem. Verden kan ikke stoppe pga. syke mennesker. --- Men ja, det kan være solblenderen. Synes det var snodig at det bare var øverst og ikke nederst. --- /pF Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 3. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Tjah, hva folk sikler på er deres problem. Verden kan ikke stoppe pga. syke mennesker. --- Men ja, det kan være solblenderen. Synes det var snodig at det bare var øverst og ikke nederst. --- /pF Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Linken til bildet virker ikke, så jeg kan ikke kommentere det. Vet heller ikke hvilket objektiv det er snakk om. Men en orginal solblender skal ikke skygge! Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 3. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Pulsar: Sånn nå er den i orden. Lager galleri, så det ble noe kluss. --- Er objektivet som fulgte med kameraet som er brukt. Solblenderen husker jeg ikke navnet på. Sitter på utsiden av et B&W sirkulært polfilter. --- /pF Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Hvis solblenderen sitter på utsiden av et filter, så kan vel det være grunnen til at det skygger. Kommer jo et stykke lengre ut da.. Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Eller så kan det være at solblenderen ikke sitter ordentlig på. Den skal vris på til det sier "klikk". På 18-70 objektivet gjorde også jeg denne feilen i starten, og da fikk jeg bilder med sorte hjørner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå