eivind018 Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hei!! hvor mye kan jeg overklokke en amd athlon 1,4 tb og hvor mange vifter burde jeg ha da? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 1,6 burde gå bra med rett vifte og goop. Bytt topic så folk ser hva du spøs om. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Skal vi se. *leter nedover på lista mi over hvor langt cpuer kan klokkes* Jo den kan klokkes til akkurat 1.59 ghz. Les og lær om overklokking! Det er ingen fasit. Mange variabler spiller inn. Og husk at du har en av de varmeste cpuene noengang laget for desktop markedet i maskina di... Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Det kommer veldig an på steppingen på prosessoren... De nyeste (AYHJAR) er visstnok best. Selv har jeg en meget god stepping (AYHJA). Den lille fuglen tordner i vei på 1650 helt stabilt, men da trenger den så mye spenning, og dermed kjøling, at jeg blir helt surrete i hodet av lyden.. Jeg har fått den til å poste på 1700 (fremdeles luftkjølt), men den klarer ikke booten. Nå kjører jeg den på 1500 (150 X 10) 100 % stabilt. Det er kanskje ikke så mye overklokking, men så hører jeg knapt viftene mine da.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå