Ozelot Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Dere skriver om hvem sin skyld dette er , og at bestemor ikke har noe inn på ox sitt rom osv osv. poenget er vel bare at han satt\låg og runka, og tilfeldigvis kom bestemor på besøk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Når du har vondt ser ingen din smerte, når du er glad ser ingen ditt smil, men når du onanerer på bussen skal plutselig alle bry seg! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nei. Forholdet vårt er mye stivere enn det pleier å være Pussig ordvalg i en onani diskusjon :!: Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Lurer på hva bestemora di tenker jeg :!: You're sick! Når du har vondt ser ingen din smerte, når du er glad ser ingen ditt smil, men når du onanerer på bussen skal plutselig alle bry seg! Minner meg på et "dikt" jeg så skrevet på et sete i bussen i dag :!: Du er søt når du ler.Du er søt når du onanerer og tror ingen ser. Noe mer og som jeg ikke husker Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) http://herregud.com/vis_side.asp?url=onani.htm Dissing av kristne TAAB: Endret 17. september 2004 av rlz Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 http://herregud.com/vis_side.asp?url=onani.htm Dissing av kristne Et underholdende ironisk sidespark til sprø kristen fundamentalisme. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 å LOL (til moderatorene he, ikke steng posten grunnet av at eg åpnet en gammel post) Lenke til kommentar
defzx Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 å LOL(til moderatorene he, ikke steng posten grunnet av at eg åpnet en gammel post) lol sier jeg.. Sitter du å leiter i gamle poster eller? Ferie allerede? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Slike poste kan få dø ifred. Emne er ikkje noko som er viktig å ta oppigjen nesten 1 år etter at siste post var posta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg