salte aper Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hvordan onanere Endret 6. august 2004 av salte aper Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Oversettelse av de tyske frasene forresten: "ach Helga, du fickst migh so schnell" -> ah Helga, du ***** så raskt. "wow, Joachim, du bist einer grosser kerl" -> wow, Joachim, du er en 'diger' kar. "Keine durchwall, KEINE DURCHWALL! ahh Ich liebe durchwall!" -> Ehm, har ingen anelse. Høres litt Monty Python ut tho'. "Vollen sie mich in der hinter angepluggen?" -> ehm... la oss bare si at det har noe med rektum å gjøre. ------ Tilbake til saken: Skjønner egentlig ikke helt hva problemet er. Masturbasjon er en helt naturlig ting som ikke nødvendigvis trenger å være et "fyfy"-emne, selv ikke her i det puristiske Norge. Skjønner dog at trådstarter ble litt flau. Durchwall=skikkelig magashjau Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Lycos-oversettelse: No through barrier, NONE DURCHWALL! ahh I love through barrier! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Faen sa teit dette tema er... Bestemora di tok deg pa fersken, so what. Hun har nok runka bestefaren din nok ganger i livet, sa jeg tror nok hun forstar hvor vanlig det er, halllllooo. Hun er sikkert mest flau over det hele, siden hun invaderte ditt private rom midt pa natten. Hun skammer seg sikkert pga det. Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum.... Du er klar over at du er inne på forum.hardware.no? Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Faen sa teit dette tema er...Bestemora di tok deg pa fersken, so what. Hun har nok runka bestefaren din nok ganger i livet, sa jeg tror nok hun forstar hvor vanlig det er, halllllooo. Hun er sikkert mest flau over det hele, siden hun invaderte ditt private rom midt pa natten. Hun skammer seg sikkert pga det. Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum.... Off topic: Jeg synes rød vs blå trådene er mye morsommere :!: On topic: Åssen ville du reagert hvis bestemora de ferska deg? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg har ikke noen bestemor lenger, så jeg slipper sånne problemer Edit: Det spm var visst ikke til meg, men jeg svarte visst likevel. ---- "Achtung, achtung!! Der [0x]-penis ist los!" "Die übersexeh Opa liebst das 'syn'" Kok. Jeg suger i tysk. Natta. Endret 8. august 2004 av CobraM Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hahahaha. Setningen der var faktisk bedre på jalla-tysk enn om den hadde vært korrekt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Faen sa teit dette tema er...Bestemora di tok deg pa fersken, so what. Hun har nok runka bestefaren din nok ganger i livet, sa jeg tror nok hun forstar hvor vanlig det er, halllllooo. Hun er sikkert mest flau over det hele, siden hun invaderte ditt private rom midt pa natten. Hun skammer seg sikkert pga det. Syns uansett det var en merkelig topic a snakke om pa et forum.... Nå får jeg stygge bilder i hodet .. ÆÆÆææ! uansett, hvordan går det med deg som ble ferska? HAr du overlevd!? Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Forholdet mellom meg og bestemor er stabilt Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 HeHe det er godt å høre Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ' date='09/08/2004 : 15:26'] Forholdet mellom meg og bestemor er stabilt nice, men lås døra neste gang da Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ,09/08/2004 : 15:26] Forholdet mellom meg og bestemor er stabilt nice, men lås døra neste gang da Med mindre dama er kronisk senil, så tviler jeg på at hun kommer løpende inn på rommet hans uten å banke på en gang til. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "Kjære barnebarn, la meg hjelpe deg med den!" Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det må være flaut, men det er jo helt naturlig ! Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Til deg som ble ferska Er du redd for bestemorra di el, det er din egen kropp, ikke hennes.... Frykter du bestemorra di, henne som lukka opp døra eller no....haloooo....man har rett til litt privat tid for seg selv, det har hu også, så hva faen er du egentlig redd for???? Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Til deg som ble ferskaEr du redd for bestemorra di el, det er din egen kropp, ikke hennes.... Frykter du bestemorra di, henne som lukka opp døra eller no....haloooo....man har rett til litt privat tid for seg selv, det har hu også, så hva faen er du egentlig redd for???? Er vel ikke snakk om å være "redd for" dette her, men heller hva som er akseptabel oppførsel og om det bør diskuteres der hjemme. Endret 10. august 2004 av iCrap Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Til deg som ble ferskaEr du redd for bestemorra di el, det er din egen kropp, ikke hennes.... Frykter du bestemorra di, henne som lukka opp døra eller no....haloooo....man har rett til litt privat tid for seg selv, det har hu også, så hva faen er du egentlig redd for???? Er vel ikke snakk om å være "redd for" dette her, men heller hva som er akseptabel oppførsel og om det bør diskuteres der hjemme. Selvfølgelig det er akseptabelt. Det er ikke liksom akseptabelt at han runker, men akseptabelt at bestemor har sugd bestefar sin penis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg