MountainRivera Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) ,03/08/2004 : 04:29] Kl 04:10 spradet bestemor inn døren til mitt private rom, hun latet som hun ikke så noe (jeg fikk ikke lukket underbuksa ordentlig så kukhodet ble hengende utenfor, så hun må ha skjønt at alt ikke var som det skulle ). Hun gikk like fort ut som hun gikk inn.. Nå vil jeg høre deres meninger.... Gjorde jeg eller hun en feil? Burde hun akseptere at jeg driver med slikt (jeg er lydløs så gamlingene legger ikke merke til noe med mindre de åpner døren/titter gjennom nøkkelhullet)? Onani er jo bare tilfredstillese av sexbehovet akkurat som spising tilfredstiller sulten. Det er vel egentlig ikke en så big deal er det vel? Håper inderlig dette ikke kommer opp ved middagsbordet i morgen.... Flaut var det nok, men trøst deg med at det er helt naturlig å nappe den, du er ikke alene Forøvrig mener jeg bestemoren din burde banket på før hun kom inn, slik at du værtfall fikk tid til å dra på deg buksene. Endret 5. august 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Han må jo få med seg den heftige dialogen i filmen da: "ach Helga, du fickst migh so schnell" "wow, Joachim, du bist einer grosser kerl".. osv osv Keine durchwall, KEINE DURCHWALL! ahh Ich liebe durchwall! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vollen sie mich in der hinter angepluggen? Ja klar helga. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Noen som vil oversette for meg ? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 En jeg gikk i klassen med ble ferska av stemora si. Ikke så fælt som bestemorra da, men. Hadde jeg blitt ferska av bestemorra mi så hadde ho sikkert tilkalt en exorsist for å få ut demonene mine, eller i det minste en prest. Ho trur jorda er 6k gammel, og at alt annet i bibelen er 100% sant. Hakke fra å være fanatiker, men heldig vis et ikke alt for lite hakk da. Morra mi jobber på et gamlhejem som frisør. En dag hadde ho stelt håret til en pasient som skulle i selskap dagen etter. Mamma sa da at ho ikke måtte turne i senge, fo ho måtte holde håret pent til dagen etter (mamma kunne ikke ordne det neste dag). Da svarte pasienten att ho og mannen hadde turna natta som var. Ho sa at når den en sjelden gang reiste seg hoss mannen så måtte de utnytte de, og ho lo. Husker ikke alderen, men jeg trur det var rundt 80-90 år, og hu var vanligvis ganske fin av segl. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hahaha.... JEg kan og høre når folk kommer, men det er nok pga trappa knirker høyt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Oversettelse av de tyske frasene forresten: "ach Helga, du fickst migh so schnell" -> ah Helga, du ***** så raskt. "wow, Joachim, du bist einer grosser kerl" -> wow, Joachim, du er en 'diger' kar. "Keine durchwall, KEINE DURCHWALL! ahh Ich liebe durchwall!" -> Ehm, har ingen anelse. Høres litt Monty Python ut tho'. "Vollen sie mich in der hinter angepluggen?" -> ehm... la oss bare si at det har noe med rektum å gjøre. ------ Tilbake til saken: Skjønner egentlig ikke helt hva problemet er. Masturbasjon er en helt naturlig ting som ikke nødvendigvis trenger å være et "fyfy"-emne, selv ikke her i det puristiske Norge. Skjønner dog at trådstarter ble litt flau. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 bare si til hu at du klødde deg, en mygg stakk deg eller no Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Skrekkscenario! Må være noe av det verste som kan skje innenfor hjemmets fire vegger! Men egentlig er jeg mer redd mora mi skal oppdage meg enn en bestemor... Nå har ikke jeg bestemor lenger da, men anyway. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 greit at du runker lissom(det er normalt )men en ting, HVORFOR kom bestemora di inn på rommet ditt? var det noe ho ville? Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) greit at du runker lissom(det er normalt )men en ting, HVORFOR kom bestemora di inn på rommet ditt? var det noe ho ville? Det vet jeg ikke, når hu så meg klappe laksen sprang a omtrent ut døra igjen Endret 5. august 2004 av [0x] Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Har hun konfrontert deg med det enda? :!: Endret 5. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ' date='06/08/2004 : 00:34'] greit at du runker lissom(det er normalt )men en ting, HVORFOR kom bestemora di inn på rommet ditt? var det noe ho ville? Det vet jeg ikke, når hu så meg klappe laksen sprang a omtrent ut døra igjen ok, uansett, så har ikke ho en dritt om hva du gjør. så den som har skylda er nok bestemora di Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) :!: Owned! Kjipt, men tror bestemora di forstår at det er naturlig. Det kunne vært verre, hun kunne f.eks kommet inn mens deg og din 27 år gamle guttekjæreste gynget i kjærlighetshusken f.eks? Endret 5. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sjuk bestemor som spring inn på rommet kl 04 på natta , mangla huset lydisolasjon? Du må ha lagd litt lyd Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Har hun konfrontert deg med det enda? :!: Nei. Forholdet vårt er mye stivere enn det pleier å være, jeg tør bla. ikke å oppholde meg i stuen lengre . Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det går nok sakte men sikkert over, og så tenker dere aldri på det lenger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Lurer på hva bestemora di tenker jeg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg