Gå til innhold

Tatt i å onanere...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='03/08/2004 : 22:54'] Alt for mange genrasjoner har blitt forpestet av kristendommens syn på sex :mad:. Jeg håper vi en gang i fremtiden kan onanere overalt: i stuen under familiens TV kveld, på bussen, på hvert gatehjørne uten å føle seg skamfull :thumbup:

Nåja, hvor gøy er det med sex i prøverommet dersom det ikke er flaut å bli tatt? Om du ser på undersøkelser så er det soleklart at folk finner det pirrende med sex når det er en risiko for å bli ferska. Sex må være litt tabu og mystisk.

Lenke til kommentar
,03/08/2004 : 22:54] Alt for mange genrasjoner har blitt forpestet av kristendommens syn på sex :mad:. Jeg håper vi en gang i fremtiden kan onanere overalt: i stuen under familiens TV kveld, på bussen, på hvert gatehjørne uten å føle seg skamfull :thumbup:

Nåja, hvor gøy er det med sex i prøverommet dersom det ikke er flaut å bli tatt? Om du ser på undersøkelser så er det soleklart at folk finner det pirrende med sex når det er en risiko for å bli ferska. Sex må være litt tabu og mystisk.

Når sex blir så vanlig blir det lettere å få seg et knull :innocent:

Da slipper vi å onanere :w00t: !

Lenke til kommentar

Det er fint med lange shorter når man onanerer. En kjapt bevegelse og vips penis er dekket og du er reddet. Forresten bestemødre har jo vokst opp med en veldig streng forhold til sex så eg tror ikke mange av de ser at det er veldig normalt å onanere. Kanskje hun fryket at du kommer til å bli blind siden du onanerte. :shrug:

Lenke til kommentar
steike du må være rimelig træg, jeg hører når folk er 10 meter unna døra mi. Plenty med tid til å både skru a tvn å trekke dyna godt opp til haka å lukke øyna

Jeg har en høretelefon i venstre øre.

Lenke til kommentar
steike du må være rimelig træg, jeg hører når folk er 10 meter unna døra mi. Plenty med tid til å både skru a tvn å trekke dyna godt opp til haka å lukke øyna

Han må jo få med seg den heftige dialogen i filmen da:

"ach Helga, du fickst migh so schnell"

"wow, Joachim, du bist einer grosser kerl".. osv osv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...