scoot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) .. Dritt ass! Bra det ikke ble tatt opp ved middagsbordet da Endret 4. august 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 og du vil ha et minne for livet der du blir mere obs på nårtid du tar deg en runk Jepp, klokken 04.00 på natten må jo være HELT uakseptabelt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 La os alle fortelle om onani vanene våre Men gøy lesning er det uansett. Neste gang bestemora di kommer kan du bare si at hun skal gå ut siden du runker.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 La os alle fortelle om onani vanene våre Men gøy lesning er det uansett. Neste gang bestemora di kommer kan du bare si at hun skal gå ut siden du runker.. ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ' date='03/08/2004 : 22:54'] Alt for mange genrasjoner har blitt forpestet av kristendommens syn på sex . Jeg håper vi en gang i fremtiden kan onanere overalt: i stuen under familiens TV kveld, på bussen, på hvert gatehjørne uten å føle seg skamfull Nåja, hvor gøy er det med sex i prøverommet dersom det ikke er flaut å bli tatt? Om du ser på undersøkelser så er det soleklart at folk finner det pirrende med sex når det er en risiko for å bli ferska. Sex må være litt tabu og mystisk. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 ,03/08/2004 : 22:54] Alt for mange genrasjoner har blitt forpestet av kristendommens syn på sex . Jeg håper vi en gang i fremtiden kan onanere overalt: i stuen under familiens TV kveld, på bussen, på hvert gatehjørne uten å føle seg skamfull Nåja, hvor gøy er det med sex i prøverommet dersom det ikke er flaut å bli tatt? Om du ser på undersøkelser så er det soleklart at folk finner det pirrende med sex når det er en risiko for å bli ferska. Sex må være litt tabu og mystisk. Når sex blir så vanlig blir det lettere å få seg et knull Da slipper vi å onanere ! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ' date='04/08/2004 : 15:35'] Når sex blir så vanlig blir det lettere å få seg et knull Da slipper vi å onanere ! You wish! Wanker... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er fint med lange shorter når man onanerer. En kjapt bevegelse og vips penis er dekket og du er reddet. Forresten bestemødre har jo vokst opp med en veldig streng forhold til sex så eg tror ikke mange av de ser at det er veldig normalt å onanere. Kanskje hun fryket at du kommer til å bli blind siden du onanerte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er fint med lange shorter når man onanerer. En kjapt bevegelse og vips penis er dekket og du er reddet. Dette kan du, ser jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hehe ja lang erfaring. Eg kom kraftig i pubertet i ganske ung alder så dette var noe eg erfarte og videreutviklet det. Kanskje eg skal skrive bok. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 "Onanering for dummies" eller "How to masturbate without getting caught"? Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 "How to masturbate without getting caught" Er enkelte som kunne trengt en sånn bok . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 fy faen, fikk latterkule her nuh .. Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 steike du må være rimelig træg, jeg hører når folk er 10 meter unna døra mi. Plenty med tid til å både skru a tvn å trekke dyna godt opp til haka å lukke øyna Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 steike du må være rimelig træg, jeg hører når folk er 10 meter unna døra mi. Plenty med tid til å både skru a tvn å trekke dyna godt opp til haka å lukke øyna Jeg har en høretelefon i venstre øre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 steike du må være rimelig træg, jeg hører når folk er 10 meter unna døra mi. Plenty med tid til å både skru a tvn å trekke dyna godt opp til haka å lukke øyna Han må jo få med seg den heftige dialogen i filmen da: "ach Helga, du fickst migh so schnell" "wow, Joachim, du bist einer grosser kerl".. osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg