LiaLoco Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror ikke at bestemor har rett til å si noe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Rett og rett. Hun sier jo noe hvis hun vil. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det FINNES kvalme sider Ananas, søk på et par av dine favoritt bibelsitatet så skjønner du hva jeg mener... herregud er en av flere morsomme kristendombashing sider:D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Huff det må være grusomt å måte se bestemor i ansiktet etter det der. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Flause, det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Syns det var feil av din bestemor å bare gå rett inpå rommet mens du "sov" Hun burde ha banket på, men, kanskje hun bare ville være snill så hun gikk rett inn for å ikke vekke deg! Men uansett, faen så flaut.. heh Lenke til kommentar
defzx Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Er det så stress da? Samme skjedde med meg når mi bestemor hva på besøk. Var litt flaut første dagene, men gikk over. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Altså...bestemor vet da som alle andre hvordan ting fungerer..ellers så hadde du da ikke stått der du er i dag. Tanken er kanskje litt ekkel, men bestemor har også et sex-liv. Tror nok ikke hun har hatt noen varig men av det og nei, hun sier det nok neppe. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hadde nok blitt en smule flau i samme situasjon :!: Jeg tror du bør begynne å låse døra di jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Shit happens! Blir sikkert ute av verden hvis du ikke nevner det... Forøvrig: klara klok Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du kan no tenke deg att du gikk inn til bestemora di mens hun onanerte. Korleis hadde det vore for deg? Ditte er ganske ekkelt og tenke på !! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Takk for de vakre bildene som popper fram i hodet mitt olejohan... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du kan no tenke deg att du gikk inn til bestemora di mens hun onanerte. Korleis hadde det vore for deg? Ditte er ganske ekkelt og tenke på !! og du har ganske ekkel tankegang Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Alt for mange genrasjoner har blitt forpestet av kristendommens syn på sex . Jeg håper vi en gang i fremtiden kan onanere overalt: i stuen under familiens TV kveld, på bussen, på hvert gatehjørne uten å føle seg skamfull Kom igjennom dagen uten ubehaglige spørsmål. Forholdet vårt er en del stivere enn vanlig nå... Endret 3. august 2004 av [0x] Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Almost been there, alomst did that! Heldigvis er jeg noe kjappere enn deg da, så jeg var rask nok til å gjemme alt både på skjerm og i handa før døra var helt åpen, skjønte hun noe? Tvilsomt, da hadde hun vel reagert litt på det noe som hun ikke gjorde! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Runk ivei. Bestemora di blir kåt hver gang hun tenker på det hu så. Du har gjort noe godt for hjertet hennes. Gammal som hu er, har a sett (og hørt om) sånt før - ikke minst av bestefar onklene ( og kanskje pappaen din). Hvis det er mormor hun er - tenk deg mamma og ei gulrot i høstonna en fin sensommerdag Endret 3. august 2004 av sofokles Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Runk ivei. Bestemora di blir kåt hver gang hun tenker på det hu så. Du har gjort noe godt for hjertet hennes. Gammal som hu er, har a sett (og hørt om) sånt før - ikke minst av bestefar onklene ( og kanskje pappaen din). Hvis det er mormor hun er - tenk deg mamma og ei gulrot i høstonna en fin sensommerdag Hun er mormor ja. Det der var ironisk ment ? If not, egen erfaring, eller? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ikke ironisk. Folk er mennesker, hverken mer eller mindre. Gamlinger har sett mer enn jyplinger. Når hu ikke sier noe er det fordi hun forstår at dette er noe som kan være pinlig. Hun har fått et innblikk i menneskelighet - og fått nok en bekreftelese på at det er noe ekstra bak enhver fasade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg