StoreStå Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hey! Jeg har tenkt meg å kjøpe en barebone! har allerede: P4 2.8 (800) Sapphire 9700 pro 512 Corsair 3200LL 2X 250 WD (1 S-ATA og 1 IDE disk) Så havnet jeg på denne til slutt :Shuttle SB75G2 barebone PC Shuttle SB75G2 Noen andre forslag eller tips??? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du sier ikke noe om hvilke egenskaper du søker. Jeg har selv en SB75G2 og erfaringsmessig, den er ikke lydløs. Ellers kjører jeg lite benchmarks osv. så jeg kan ikke komme med pekepinner når det gjelder ytelse. Designmessig er den, i mine øyne, overlegen. _ johanf Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det spørs veldig hva slags barebone du skal ha til ditt bruk. Skal den klare krevende spill, filmer, videoredigering etc? Eller bare en vanlig familiepc? Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Brukes til Spill, nettsurfing og film. Støy er ingen problemer, takler det. er denne best da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Brukes til Spill, nettsurfing og film. Støy er ingen problemer, takler det. er denne best da?? Det er nok den beste Shuttle modellen til S 478 og er som johanf sier deiligt designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå