Shaper^ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) De bildene er de latterliggste bildene jeg har sett...!!!! Haha! Det så ut som Warcraft 3 Screenshotsane mine når jeg hadde RAM feil på skjermkortet mitt! Da hadde jeg MASSE TREKANTER og prikker med alle mulige slags farger i spill! Prøv med et annet grafikk kort og skjer dette problemet bare i far cry? Prøv doom3 og hvis du har det (hvis ikke kan du laste det, for å prøve) [Edit: ikke at nedlasting er lovlig da, men bare for å prøve] Endret 9. august 2004 av Shaper^ Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Shaper^ skrev: [Edit: ikke at nedlasting er lovlig da, men bare for å prøve] Er det mulig . . Dessuten "laster" mann ikke ned noe på 1,7 GB!! Bare for å "prøve" noe.. OMG!!!! Endret 10. august 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 w0d00 skrev: Shaper^ skrev: [Edit: ikke at nedlasting er lovlig da, men bare for å prøve] Er det mulig . . Dessuten "laster" mann ikke ned noe på 1,7 GB!! Bare for å "prøve" noe.. OMG!!!! Skal man bare prøve så er det vel bedre å laste ned demoen. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) fikk det til og virke nå.. jeg "bare" reformaterte, downloada drivere + mase dritt jeg ikke veit hva er til skjermkortet mitt.. insstalerte 1.1 patchen reinstalerte spille 3 ganger og nå går det glatt får doom 3 i postkassa i morra edit: PS NIVIDIA SUCKS (og alle andre smilys som kan virke negative) skal få meg radion så snart jeg har 5 laken og to dynetrekk Endret 12. august 2004 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå