Gå til innhold

drittproblemer med farcry

Anbefalte innlegg

jeg har 2 STORE problemer med far cry

spec:

processor :2.66 pentium 4

grafikk kort:nvidia gforce FX 5200 (256mb minne)

ram :(ynklige) 512mbddr ram

problem 1: første gang jeg innstalerte farcry virka det som alt gikk på skinner helt til jeg kom til den første "byen" på det første mapet. da kom det en HYLENDE lyd fra sourround systemet mitt (helt jævelig hadde vont i øra dager etterpå) og så etter et par sekunder frøys bilde og jeg måtte gå helt til og dra ut stikk kontakta for og kunne restarte :mad:

deretter tenkte jeg aha reinstalere men dette gjorde bare vont værre denne gangen kunne jeg ikke sen en jævela dritt da spillet starta det var som en ultratykk tåke var rundt meg på alle kanter og jeg kunne bare se 30 cm foran trynet mitt(i spillet)

hva jeg har gjort for og løse problemet:

1.oppdatert drivere og bios og xpertool (den greia som følger med gforce)

2.sendt in 3 mailer til ubisoft support og har ennå ikke fått svar

3.ransakt manualen og readme og support forumet og alle FAQ som finnes på google

4.ordna og fixa ALLE instillings kombinasjoner for farcry (både i far cry configurator og den inne på spillet)

5.innstalert patch..

sett gjennom gamer.no forumet

6.dratt til skjermen

7.reinstalert hele 5 ganger og kopiert inholdet på dvden in på datan og instalere derifra

er helt fortapt... noen foreslag om ossen jeg kan løse dette problemet er GLEDELIG motatt

dere aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt rød i ansiktet over frustrasjon (noe som går hardt utover broren min..)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Formater :whistle:

Trodde såpass "ærfarene" folk kunne komme med litt mere intelligente kommentarer. Han skal kanskje også installere et OS etterpå?

On-Topic:

Fjern GFX-Driverne totalt med driver cleaner(avinst. først), deretter installer de nyeste.

Fjern spillet TOTALT fra maskina di(avinstaller + mappa)

installer spillet på nytt.

Lenke til kommentar

jaja takk men..dett gjorde så jeg så ting og det kommer aldri noen pipelyd.. men dette "trikset" fororsaket også en del problemer..

fra nå av kan jeg ikke se videoer.. jeg bare ser en svart skjerm og skiftende farger..heller ikke den bakgrunnen i menyen kan jeg se..enkelte ting ser helt FUCKA ut.. jeg kan se rett gjennom hustak og det kommer en sånn sirkelingnende "pinnelingnende" ting rundt hele fyren min og andre folk når de skyter (se screenshot) og det dukker opp trekanter overalt.. som ikke har noe mål eller mening (screenshot) hva kan jeg gjøre for og fixe dette da?

FarCry0000.jpg

trekanter som flyr meningsløst rundt i lufta(kan gå gjennom dem)

FarCry0001.jpg

er dette en stein?

FarCry0002.jpg

dårlig jobba... glemte taket...

FarCry0003.jpg

jaja.. dette er de. "pinnelignende" tingene som er rundt alle folka.. han skyter på meg så det er antageligvis sånne ting rundt skuddhylser også..

HJERTELIG takk og ære til den som kan hjelpe meg og fixe dette!!!

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

A Hotlinking Error Has Occured!

We have detected a hotlinking error. Hotlinking is when you link to images or NON html files on greatnow.com from another host. Hotlinking is not allowed for our FREE Accounts. Hotlinking is allowed for our paid accounts. Your account can be upgraded in the user section when you have logged in.

Prøvde også å laste ned bildene. De var TOMME. altså inget innhold.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
A Hotlinking Error Has Occured!

We have detected a hotlinking error. Hotlinking is when you link to images or NON html files on greatnow.com from another host. Hotlinking is not allowed for our FREE Accounts. Hotlinking is allowed for our paid accounts. Your account can be upgraded in the user section when you have logged in.

Prøvde også å laste ned bildene. De var TOMME. altså inget innhold.

skal fixe det nå..

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle du få tilbake pengene???

CDer er eksakte kopier av hverandre.. Ytterst skjedent at man får tilbake penger for det...

Vel, 1.2 var jo ute en stund på farcrygame.com, men ble dratt inn igjenn pga. klager fra spillere om bugs..

Den ligger fortsatt ute flere andre steder..

Lenke til kommentar
Trodde såpass "ærfarene" folk kunne komme med litt mere intelligente kommentarer. Han skal kanskje også installere et OS etterpå?

On-Topic:

Fjern GFX-Driverne totalt med driver cleaner(avinst. først), deretter installer de nyeste.

Fjern spillet TOTALT fra maskina di(avinstaller + mappa)

installer spillet på nytt.

Tenkte virkelig ingen kunne finne på å komme med en slik komentar jeg :no:

Det sier seg selv for de fleste at man må legge inn et os etter å ha formatert. Men hva pokker er problemet med at thomas kom med det inlegget? Hvorfor er ikke du da inteligent nok til å komentere dette?

Løsningen din er grei men den kan jo alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...