The_evil_blue_toad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har nå den siste tiden oppdaget at jeg mot min vilje høyreklikker mens jeg sitter på internett, og dette fører ofte til kjedelige reaksjoner som menyer som popper opp og at sidene blar videre. Noen andre som opplever dette? Forekommer kun mens jeg er på internett, skjer aldri mens jeg spiller. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Yep, har masse sånt når jeg ikke er i kamp:P Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 så, da begynner jeg å lure, har du ikke kontroll over fingrene dine? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 så, da begynner jeg å lure, har du ikke kontroll over fingrene dine? Tror den ene langfingeren er besatt av demoner eller romvesen. For å være på den sikre siden kaller jeg den E.T 666 inntil videre. Når jeg tenker meg om kan det være den hersens 1 knapps musa til skolemacen min Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jupp, skjer stadig vekk. Pleier å trykke litt teip inn under knappen slik at den blir tyngre å trykke ned. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har full kontroll over fingrene mine, men høyreklikker allikevel når jeg ikke skal. Med min mus. Den nye jeg kjøpte. Logitech MX510 er det vel. Det skjer aldri med gamle mus. Alt for følsom den høyreknappen... *Sint* Lenke til kommentar
tøs Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg får det _HELE_ tiden når jeg halvsover på jobb... Det er skikkelig irriterende..! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jupp, skjer stadig vekk. Pleier å trykke litt teip inn under knappen slik at den blir tyngre å trykke ned. WTF! VOLDTEKT! Da er det jo helvete å skyte semi:( Merk, dette er bare fordi jeg er så vant til konstant klikking in game, så det er stress å lese ting mens jeg er helt inaktiv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå