strangecolorblue Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg skal anskaffe meg et digitalkamera med memory stick pro-kort, og skal derfor også kjøpe kortleser. Men hvilken skal jeg kjøpe? Jeg vil helst ha en intern kortleser, men vet ikke hvor -eller om jeg kan montere denne. Jeg har et aopen ak77-333 hovedkort og en ledig "plastluke" under diskettstasjonen. Betyr det at jeg kan fjerne plastluken og at det finnes et spor for kortleser der? Jeg har installert usb 1.1-til-2.0-driver til hovedkortet, men det er bare 1 av portene som har blitt oppgradert til 2.0 (ipoden funker i alle fall bare på 1 port) Får jeg da usb 2.0-hastighet på en intern kortleser? Er veldig takknemlig for svar Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 dobbelpost? Dobbelpost selv? Jeg har en 6in1-leser (ekstern), som jeg synes fungerer bra. Den bruker USB 2.0 mener jeg. Du finner helt sikkert tilsvarende lesere for 3,5" bayen (den under diskettstasjonen). Det kan være du kan koble leseren rett på hovedkortet, den har sannsynligvis pinner for ekstra USB-porter. RTF (hovedkort) M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå