Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klokka litt til på maskinen samt minnet på GPU'en  @1400 Mhz og hoppa plutselig noen FPS opp.. ;)

:w00t: ?????  Slår virkelig AMD'en Pentium'en ???

Tror ikke det er AMD din som tar meg for å si det sånn ;) . Men det er klart, når du kjører over 500 på Coren din, + du har 512MB mer med RAM enn meg så kan jeg vel ikke regne med noe annet. Må få noe vann på mitt skjermkort også. Er vann på alt annet, men blokka mi passer ikke på VGA :( Når jeg finner en som passer, så skal jeg også opp mot 500 på Coren tenkte jeg :thumbup:

Kjørte en test til nå. Er 1FPS bak deg :!: Da er mitt makset ut på luft.

1280 * 1024 Ultra High oppsett.

[email protected] 1GB RAM, å 6800Ultra @ 470/1200

84.9 FPS

PS. Du bør resize de bildene din ned så de passer på skjermen, hvis ikke kommer MOD til å fjerne de.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Testa nå selv:

Mine specs:

Radeon 9800pro med XT bios @ 440mhz core

P4b 2.26ghz @ 2.56 ( i sommer varmen)

PC2100 2-2-2-5 (ratio 1:1 med cpu) 2x256mb

2x80gb seagate P-ATA

Abit ic7 hk

alle testene er kjørt på HIGH detail (nest høyeste):

800x640: 51,5 FPS

1024x768: 41,8 fps

1280x1024: 32.2 fps

Så for meg går det glatt : :yes:

håper på en ytelses økning med de nye driverne til ati...

Men fytte rakkern til et skummelt spill, å sitte i et MØRKT rom med headset for seg selv og holde på på mars er scary shit :w00t:

*SkreiBen Leifs*

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar
:mad:

640 x 480 @ Low settings (0xFSAA 0xAtistropic Filtering)

27,2 fps  :thumbdown:

P4 2,8HT (800mhz)

512Mb Dual channel

Radeon 9800 Se softmod til 9800 @ PRO klokkehastigheter

2mmy  :no:

Tror dere det kan være på grunn av rammen han ikke får bedre resultat. Slik som i Far Cry. Der var det nemlig god merkbar forbedring fra 512 til 1024mb ram.

Sitter selv med R9800PRO, AMD64 3000+, 1024mb Ram og S-ATA hd. Er litt nysgjerrig på ytelsen dette systemet vil få på Doom III

P.S Tror dere jeg kan få bortimot like gode resultater som Troy Henrik?

Endret av B-Man
Lenke til kommentar
Lurer på hva dere andre får i Doom3?

1280 * 1024 Ultra High oppsett.

Timedemo demo1.demo

Jeg fikk 58.3  med mitt x800  :p

Mvh/Willy

*brife brife*

Ikke for og brife.. For og sammenligne.

Regner med at dett kommer folk hit med over 80fps.

Mvh/Willy

Og ja.. seff. når spillet cap'a på 60fps;) lol

EDIT:

60fps limiten er borte i timedemo modus ja.. ok, my bad

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

er meget fornøyd med resulatatene mine, må bare fortelle en liten driver historie til doom 3.

Jeg innstalerer spillet og gleder meg noe vannvittig til å fyre det opp, men først skal jeg ta en testen.. Fyrer opp testen og syns det gikk noen inni hampe ræva sakte og før testen var halvferdig gikk den ut. Jeg prøver om igjen og det samme skjer, greit tenker jeg får prøve game playet isteden. Samme skjer ikke før jeg har kommet inn går den ut av spillet. Fikk for meg at noe var feil under innstalasjonen og innstalerer igjen. Samme skjer. En tanke streifet meg, kan det være driver feil? Å ja det var det også :w00t: Jeg hadde innstalert Omega 4.7 og brukt denne setingen under innstalasjonen (old openGL for Counter Strike Players) dette likte doom veldig dårlig så med en reinstalasjon av Drivern funka alt som bare juling :cool:

Alt jeg har å si er at DOOM 3 er noe helt sykt bra, men drit skummelt (det er kanskje det som er meningen :hmm: )

Tror dere jeg kan få bortimot like gode resultater som Troy Henrik?

Ja det trur iværtfall jeg :thumbup:

Husk at DOOM 3 går på OpenGL...

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar

Jeg fikk 15.2 fps i 1280x1024 på Ultra High, og 32.3 fps på 800x600 med medium quality (som jeg normalt spiller på i doom3).

Merket mye større forskjell på første og andre demo-run i medium enn på ultra high. Det har vel å gjøre med tilgjengelig minne på skjermkortet til å cache textures..

Jeg kjører på en:

AMD XP2400+

512Mb PC3200

Asus 9600XT

Lenke til kommentar
det vil ikke hjelpe med nye drivere..

ati har tilsynelatene problemer med at kortene faktisk overopphetes i doom3, er flere som må klokke under original-hastighet for å slippe unne artifacts

Og dette baserer du på hva? Hadde vært fint om du kunne komme med f.eks noen linker eller quotes istedet for å kaste ut sånne uttalelser :)

Det kan vel neppe kalles "å kaste ut uttalelser" å si at ATI tilsynelatende har problemer, er ikke akkurat verdens mest bastante påstand. Men det hadde vært interresant å høre hva det er basert på.

AtW

Lenke til kommentar

Vel, dere kan jo gå på hvilket som helst forum der det diskuteres Doom 3 og sjekke selv. Omtrent samtlige med 9800pro kort må underklokke for at det skal funke skikkelig.

Får forresten 56fps i Doom 3 på Ultra, 1600*1200 på en p4 2,8, 1gig geil golden dragon, POV 6800GT (alt kjøres på normal klokk under timedemo'en)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...