salte aper Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 jeg har SE t610 jeg har lastet ned innstillinger fra netcom.no men får denne meldingen "tilgang til forespurte adresse er sperret" har bestilt noen ringetoner og noe sånt , men linken jeg får funker ikke. jeg har prøvd å gå inn på forsjkellige sider men det går ikke noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det virker som gprs ikke er aktivert på ditt abo, gå inn på netcom på kundesider og aktiver denne... Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis ikke kan du også prøve å ringe Netcom Kundesenter og få de til å resette abm ditt! Jeg fikk samme feilmelding som deg på både T610 og K700. Etter at jeg ba de om å gjøre det, virket alt helt fint! Har imidlertid fått problemer igjen... Hehe... Når jeg taster *150# skjer det null.. Står bare "Venter".. Irriterende. Får vel ringe de jeg også. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 jeg har bådet lastet ned gprs og ringt men Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Slett dei innstillingene som ligger allereie på telefone. avogtil kan desse klusse opp for nye innstillinger då "feilen" følger med frå dei gamle. Og deretter last ned nye innstillinger. mvh JanEirik Endret 4. august 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå